Ik wil zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Naar een paar weken de kat uit de boom te hebben gekeken, heb ik toch maar besloten om mezelf aan te melden.
Net als de meeste van jullie ben ik ook gestopt met de pil. Dit is eind oktober geweest.
Ik moet zeggen dat ik pas 1 x ongesteld ben geworden. Mijn cycles bleek dus 28 dagen te zijn. Ik merk dat ik erg gefixeerd ben op mijn lichaam. Ben elke rommeling of gevoel zetten mijn voelsprieten zich uit en denk ik weer iets waar te nemen.
Ik probeer steeds te bedenken dat het nog wel even kan duren. Maar als je eenmaal de beslissing hebt gemaakt, dan word je gewoon hebberig en zou je willen dat het ook bij jou gaat lukken.
Herkent iemand dit??
Fijn om met jullie hier over te kunnen kletsen, mijn man wordt er soms namelijk helemaal gek van . Tja is te verwachten natuurlijk. Eerst ging het over een bruiloft en nu over een baby. Maar we zijn er klaar voor en wachten maar gewoon af

Hoop snel iets van iemand te mogen horen

groetjes

Hoi Belle,

Hier nog een voor wie het allemaal te lang duurt.
Wij zijn vanaf begin augustus bezig, maar heb erg onregelmatige cyclus: 47, 34, 37...
Zitten nu in ronde 4 dus.
Als ik gewoon zou weten dat het binnen een jaar lukt, vind ik afwachten geen probleem. Waar ik eigenlijk bang voor ben is dat het niet lukt. Je leest hier soms zulke nare verhalen.
Toch maar met goede hoop weer verder. Op dit moment zitten we weer druk in de klusperiode en dan maar hopen dat het nieuwe jaar op een leuke manier begint!
Succes meid!

Essy

Welkom!!!
Gefeliciteerd met je trouwen en heel veel succes met het maken van een baby'tje!!!
Groetjes Rimke

Hoi Essy,

Soms denk ik dat ik de enige ben die soms wanhopig denkt en doet. Maar gelukkig lees en merk ik in de verschillende forums dat ik niet de enige ben.
Het is idd geen probleem als je weet wanneer je zwanger gaat worden, net zoals je toe leeft naar een trouwdag. Maar met zwanger worden is dat toch in eens heel anders. Ik vind het ook een maf idee dat ik ineens helemaal mijn eigen lichaam moet gaan vertrouwen. Vanwege lichamelijke toestanden( al heel mijn leven) ben ik soms heel achterdochtig en vetrouw ik mijn eigen lichaam niet. Is natuurlijk ook de onzekerheid. Kortom spannende tijden allemaal. Op dit moment probeer ik me ook nog niet teveel past te pinnen om de eisprong en wanneer je het meest vruchtbaar bent. Ik denk dat wanneer het echt niet lukt ik dit wel wil gaan doen. Op dit moment wacht ik de natuur maar even af. Misschien ook het spannende en onbekende van als je in eens zwanger bent. het is en blijft uiteraard een flinke stap in je leven die je maakt. Uiteraard zijn wij er aan toe en kijken we er naar uit, laat maar komen.

Essy,

Jullie uiteraard ook heel succes gewenst. Hoop dat het nieuwe jaar een prachtig jaar mag worden

gr belle

Hallo

Ik las je verhaal en ik herken me er helemaal in. Wij zijn ook er voor gegaan eind augustus. Tot nu toe helaas geen resultaat. Ik merk ook dat ik mijn eigen lichaam niet meer vertrouw. Vooral deze maand voelde ik veel symptomen die over staan beschreven maar vandaag 1 dag later toch ongi geworden.
Je wil het zo graag maar daarin kan je niet reeel meer kijken. Mannen zijn daar toch nuchter in. Ik wil ook niet dat het mijn leven gaat beheersen.
Ben jij ook al zo er mee bezig dat je in allerlei bochten vringt om het niet op te laten vallen?

Hallo

Ik las je verhaal en ik herken me er helemaal in. Wij zijn ook er voor gegaan eind augustus. Tot nu toe helaas geen resultaat. Ik merk ook dat ik mijn eigen lichaam niet meer vertrouw. Vooral deze maand voelde ik veel symptomen die over staan beschreven maar vandaag 1 dag later toch ongi geworden.
Je wil het zo graag maar daarin kan je niet reeel meer kijken. Mannen zijn daar toch nuchter in. Ik wil ook niet dat het mijn leven gaat beheersen.
Ben jij ook al zo er mee bezig dat je in allerlei bochten vringt om het niet op te laten vallen?

Hallo Allemaal.

Wat fijn dat ik niet de enige ben met het zelfde probleem.
Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil.
En dat was geen reden om ivm zwanger raken maar vrij gezellig en andere redden.
Maar mijn vriend en ik   zijn nu eind oktober begint september begonnen met een poging te wagen om zwanger te raken.
Tot nu zonder enig reseltaat.
En denk dat het bij de ene zo raak is en bij de ander duurt het mega lang.
En wachten duurt gewoon lang als je het zo graag wil.
Tja bij  mij was het tot 2 keer toen zo raak.
Helaas ging het twee keer mis.
En nu bij me nieuwe vriend gaat het iets minder snel.
Ik wens iedereen SUCCES.

Terug
Bovenaan