Ik wist niet dat

A

Anoniem

Guest
je zo ontzettend veel van je kind kan houden, en dat moeder zijn zo ontzettend geweldig is. Ik had er altijd wel een beeld van en wilde al van kleins af aan moeder worden maar het is zoveel mooier, leuker en specialer dan ik ooit heb kunnen denken. ik hou zo overweldigend veel van Marissa, ik wist niet eens dat het bestond. Natuurlijk houd ik ook van mijn man en van mijn familie maar de liefde voor je kind is zo onvoorwaardelijk. Ik kan echt uren naar haar kijken terwijl ze op de grond aan het spelen is en af en toe moet ik haar gewooon echt even knuffelen. Ook als ik 's nachts wakker word geniet ik ontzettend van dat mooie slapende kindje dat in haar bedje lang mij ligt. Soms moet ik me dan echt inhouden om haar niet even te pakken. Als ik achter de wagen loop heb ik echt een big smile en als we op de fiets zitten samen dan ben ik zo trots. Moeder zijn is echt helemaal geweldig!!
Uiteraard zijn hier ook wel mindere momenten hoor, als ze ziek is en de hele nacht huilt. Of als je gewoon niet weet wat er is en ze toch een halve nacht wakker is. Maar als ze dan tegen me aan ligt of een kusje geeft dan ben ik het allemaal zo weer vergeten en begin je de volgende ochtend weer met frisse moed. Ik geniet echt van elk moment!!

liefs Linda

Ook helemaal mee eens!!!
Ik krijg vaker tranen in mijn ogen van geluk!!!!!
Ben nog nooit zooooooooooo verliefd geweest!

geniet allemaal maar lekker!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan