IK WORD BIJNA GEK!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik ben nu al 7 dagen overtijd en ik heb al 6 (!) testen gedaan......beetje erg hè?!
Maar ik ben niet  ongesteld,  en ik heb van de 6 testen ook nog maar 1 test gehad met een heel wazig streepje....Ik weet 't niet meer.....
Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil en nog iedere keer een cyclus gehad van 28 dagen.
Zouden jullie volgende week de huisarts raadplegen?????? Of moet ik gewoon nog langer (in spanning) afwachten???
Help, dames
xx Martje

hoi martje

ik snap dat je gek wordt vooral als  je al een paar dagen later ben dan normaal. het zou ook kunnen zijn dat je nog niet zo lang zwanger ben en dan is het nog te vroeg om te kunnen testen.
Ik zou maandag in ieder geval wel de HA bellen om je verhaal te vertellen. Want 7 dgn is wel lang als je normaal na 28 dgn weer ongi wordt. Bij mij was het ook 2x 28 en daarna 1x 30 en toen ws weer28 maar toen ben ik zwanger geraakt, dit is helaas met 9 wk weer mis gegaan. En 2 of 4 dgn verschil kan best wel maar jij ben nu al een week verder
Ik zou gewoon ff bellen maar ik hoop natuurlijk dat je goed nieuws krijgt. ik zal voor je duimen

Liefs Danielle

Hoi Danielle,
Bedankt voor je reactie..pfff het is ook wat als je hebt besloten om zwanger te worden.....Ben jij al lang bezig??? En voor een eerste kindje of hebben juliie al kinderen?
Ik denk dat ik idd maar de huisarts ga bellen, ja...dan weet ik iig wat meer, (of niet natuurlijk) hihi...
xx

hoi martje

Wij zijn nu bezig sinds aug 2006 en ik ben in dec zwanger geworden dit is helaas mis gegaan op 25 jan (was toen 9 wk) en door lang bloed verlies en een curretage op 27 febr konden wij pas na 8 april weer voor het eerst klussen. maar ik denk niet dat het deze maand gelukt is want ik heb nu wat bruinachtige afscheiding net zoals het begin van een ongi sorry niet zo smakelijk
Maar we blijven moed houden
Ik hoop dat je goed nieuws mag krijgen bij je HA en anders maar weer klussen ach....... is ook niet zo erg haha

Liefs Danielle

ow nog vergeten

We hebben nog geen kinderen. de zwangerschap die een miskraam is geworden was mijn 1e zwangerschap en dat zal ook wel zo blijven. mocht is wel weer zwanger raken dan zal dat mijn 2e zwangerschap worden. Want vergeten zal ik dit kindje nooit hoe klein het ook geweest is. En het hoort gewoon bij ons

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan