Ik word degelijk!!!

Hallo allemaal,

Ik ben altijd iemand geweest die het leuk vond om er wat anders uit te zien dan anderen. Ik heb een wenkbrauw piercing, een neus piercing. Dan weer zwart haar, knalrood, oranje je kunt het zo gek niet bedenken als het maar anders. Ik heb ook nog een tattoe.

Afgelopen maandag heb ik mijn wenkbrauwpiercing eruit gehaald en er komt ook niet weer eentje in. Opeens was ik er zat van. Hoe het komt joost mag het weten. Mijn omgeving is het niet gewend en zeggen allemaal "ja, je word ouder he" Ik weet niet maar misschien heeft het er wel mee te maken. Ik ben nog super jong (34 jaar).

Aanstaande vrijdag ga ik naar de kapper en krijg ik denk ik voor mijn doen ook een rustig kleurtje. Ik wil de zomer namelijk weer blond/wit. Leek mij wel praktisch ivm zwemmen. Chloor water maakt fel gekleurd haar heel snel bleek/dof zo ook de zon. Ja, ja ik word ook nog eens praktisch.

Stappen doen we ook al bijna (zeg maar nooit) niet meer. En we hebben er ook beiden geen behoefte aan.

Maar al met al ik heb er vrede mee. Schijnbaar heb ik eindelijk de rust gevonden waar ik al die jaren naar op zoek ben geweest. Heerlijk om daar op zo'n mooie dag als vandaag van te genieten.

Groetjes pinklady

Hi Pinklady,

Wow, dat is een verandering voor je. Al weet ik natuurlijk niet hoe je in het uit zag/ziet :)
Maar je moet toch doen waar je fijnst bij voelt.

Bij mij is het juist andersom. Ik ben jong (26 jaar), ben ook jong mama geworden. Sinds dat ik mama ben geworden ben ik nog meer met mijn uiterlijk bezig dan voorheen. Ik wil namelijk niet bestempeld worden van,  als je mama bent geworden je niks meer kan schelen. Zelfs uiterlijk niet meer.

Nog steeds probeer ik elke dag op tijd op te staan, mezelf op te maken en leuke kleren aan te trekken. Regelmatig naar de kapper en nieuwe kleren kopen. En nog steeds loop ik in hoge laarzen of pumps achter de kinderwagen (ook al lopen ze niet confortabel, wie mooi wilt zijn......). Ben ook fanatiek bezig met mijn lijn. Waardoor ik nu veel meer leuke kleren kan aantrekken (veel leuker dan voorheen). Maar het belangrijkste.... ik voel me daar prettig bij!

Ik krijg veel complimenten. Dat ik er goed uitziet enzo en dat doet me goed na jaren lang onzeker zijn en overgewicht te hebben. Niet dat ik me voor schaam: maar ik wil dat mensen niet kunnen zien dat ik ook een "mama" ben. Mijn vriend is trots op me en ik weet zeker dat Kevin ook trots op me is. Omdat ik nu eindelijk mooi en stralend uitziet, dat moeten mijn heren vast en zeker voelen.

Roze dame, doe wat je fijnst bij voelt. En het maak geen ene reet uit of je burgelijk bent of niet. Ieder zijn ding toch?

By the way, hoe gaat het met SB? Bij mij is bijna 13 KG af!!! jippie!!!

Liefs, Loekie

Heey,

Het is niet zo dat ik geen tijd meer aan mijzelf besteed. O, jee nee die indruk wil ik niet wekken. Ik ga regelmatig naar de kapper en vind het erg belangrijk om er goed verzorgt uit te zien. Maar het word gewoon allemaal wat anders. Ik merk dat ik verander. Ik ben ook juist veel zelfverzekerder geworden.

Met het Sonja Bakker dieet gaat het goed. Ik heb de eerste 8 weken afgesloten en ben weer begonnen met week 1. Ik ben inmiddels 14 kilo afgevallen. Nu maar hopen dat het zo blijft want het is veelste snel gegaan. Ik heb in mijn leven al zoveel gedieet dat ik wel streng moet zijn omdat ik anders geen grens heb en bv niet 1 koekje eet maar gelijk een heel pak. Daarom is dit dieet wel heel ideaal voor mij omdat zij precies aan geeft wat ik mag eten. Verder wandel ik ontzettend veel.

En jij, al 13 kilo kwijt. Wat zul je trots zijn. En het is veel leuker om kleding te kopen. Mijn man heeft nooit een probleem van mijn gewicht gemaakt maar zegt dagelijks hoe mooi hij mij vind. Andere mensen gaan het nu ook zien en ja...ik ben ook super trots dat het weer gelukt is. Alleen ben ik er nog niet. Het liefste wil ik er nog 10 kilo af. Super slank hoef ik niet te worden en zal ik ook niet worden eigenlijk ben ik nu al heel tevreden hoewel ik nog steeds te dik ben.

Succes verder. Groeten pinklady

Hee roze dame,

Waaaaaaaaaaaaat 14 KG in 8 weken???? Jemig, hoe doe jij dat? Ook echt volgens het boekje? Kan je het een beetje volhouden? Petje af hoor!!!

Ik doe niet meer volgens het boekje. Overdag en 's avonds al helemaal niet. Wel altijd aan de hoeveelheid van sonja. Dat is waarschijnlijk ook de rede dat ik niet meer zo snel afval. Als ik blijf afvallen ben ik al blij.

Ik moet nu ook ruim 7 KG dan ben ik tevreden. Dan weeg ik 60 KG bij 158m. Op mijn zwaarst woog ik 90 KG, okay, kevin zat in mijn buik. Maar toch!!! Ik heb 90 KG op mijn weegschaal gezien!!!! Al met al, ben nu eigenlijk 23 KG afgevallen, klinkt veel hé?

Enneh... ik zeg ook niet dat je geen aandacht meer hebt voor je uiterlijk. Ik zeg alleen dat ik extreem mee bezig ben, hihi....

Succes met alles!!!

Liefs, Loekie

Hoi!

Ik heb t ook hoor, dat alles anders is. Maar ik merk wel dat ik ook meer aandacht aan mezelf besteed, wil er ook als mama 'goed' uitzien..
Maar dat we meer thuis zijn, de extra oorbellen eruit, ja, heb ik ook...gek he!
Maar ach, hier voel ik me fijn bij..
Jeetje dames, jullie zijn echt goed bezig!!!die kilo's vliegen eraf!!helemaal super, gefeliciteerd.
Hier 10 kilo, nog 8 te gaan................motivatie is op dit moment beetje minder..maarja ban dan ook zwaar ongesteld en dan kan ik niet zonder vet en suiker hahahaha

gr zonneke

Ik heb gewoon minder tijd om te shoppen, maar als ik tijd (en geld..) heb, dan leef ik me uit hoor, haha. Pasgeleden nog flink uitgepakt. Ik koop soms  hakken, maar let nu ook meer op de praktische kant. Met sneakers, een leuk truitje  en een goede spijkerbroek kun je ook hip en sexy zijn.

Ik ga op 8 mei mijn ogen laten laseren! Dat speelde al jaren door mijn hoofd, maar nu heb ik de knoop doorgehakt. Vind het doodeng, maar ik verheug me er enorm op om mijn lenzen (altijd problemen mee) en bril vaarwel te zeggen.

Succes met jullie gezonde eetpatroon!

Sabrina

Hee Meiden.

Wat ongelooflijk GOED van jullie al die kiloos. Dikke complimenten!!  Ben wel benieuwd naar de voor en na fotoos: straks allemaal een nieuwe gardrobe.

Pinklady: leuk dat je behoefte hebt aan een soort metamorfose. Herken wel wat jullie zeggen, dat je 'anders' bezig bent met je uiterlijk: een nieuwe look of er juist veel meer aandacht voor hebt. Ik merk dat ik wat minder behoefte heb 'meisje' te zijn. Ik heb wat meer zin in mooie vrouwelijke kleding ipv leuke dingetjes. Hmm, misschien lijkt dat ook wel op wat jij hebt.

groetjes max

Hee dames!

Knap hoor die kilo's! Ik ga volgende week eindelijk beginnen. Ben door beide zwangerschappen in zo'n korte tijd ruim 30kg zwaarder dan voorheen, dus ik voel me echt moddervet. JAK!
Maar ik ben niet echt verandert wat verzorging van mezelf betreft. Ik vond en vind het belangrijk goed voor de dag te komen. Opgemaakt, haren opgestoken, verzorgde kleding etc. Dat past gewoon bij me, ongeacht of ik nu moeder ben.
Ik ben ook zeker niet degelijker geworden. Ik ga nog steeds veel shoppen, neem lekker tijd voor mezelf (om met vriendinnetjes te gaan eten of stappen, alleen niet meer zo laat...) en door mijn werk voel ik me ook af en toe echt Kora ipv mama.
Wat dat betreft is werken voor mij echt een must. Ik heb bij Pepijn een heel lang verlof opgenomen en dat was echt vreselijk. Alleen maar moeder zijn is niet mijn ding. Dan zou ik compleet vertrutten denk ik!

Liefs KOra

Terug
Bovenaan