Ik word dik!!!

Ik maak me zorgen;ik ben 4 jaar geleden gesteriliseerd.Ik heb ook een spiraaltje,ik weet dat het eigenlijk haast niet kán maar ik voel: a)geen draadjes meer van het spiraaltje en b)ik word dikker op mijn buik en de buik voelt best hard aan.Een paar maanden geleden heb ik wel een poosje hele zere borsten gehad;als ik ze maar met 1 vinger aanraakte deed 't al zeer!Ook was ik in die periode veel misselijk s'morgens.Nu echter ben ik sneller moe en meer trek in augurken en haring.Ook heb ik geregeld last van mijn onderrug!
 
Hoi hoi!
Dat is al een snelle reactie!
Nou ik heb die Romed van Babybrabbel besteld.Ik hoop dat die bevestiging kan geven.Het gekke is dat ik al 2 kids heb;6 jr.geleden liep ik zwanger van de jongste maar ik heb behoorlijk veel dezelfde kwalen...
 
hoi anoniem,

ik heb een vermoeden dat dit (mocht dit een zwangerschap zijn) dit niet helemaal volgens planing loopt??

misschien ben jij 1 van de weinigen die toch zwanger wordt na een sterilisatie (het kan spontaan weer hersteld zijn heb ik wel eens gehoord).
sterkte en succes ermee!

laat je wat van je horen? de test heb je over 2 dagen in huis!

xx kimpansee
 
een buurt vrouw was ook gesterriliseert heeft 3 dochters en ja hoor zij was toch zwanger dus het kan wel ! als ik jou was ging ik een test doen is de test negatief toch even naar de huisarts gaan.
sterkte en succes
veroeska en tygo
 
Tja, er is maar 1 manier om het zeker te weten. En dat is laten testen.
Mocht het dan inderdaad zo zijn, dan kunnen ze meteen kijken waar het 'fout' is gegaan.
Sterkte ermee.
 
Terug
Bovenaan