Ik word echt gek...

A

Anoniem

Guest
...van al die poepbroeken van Efraim.
Dat zijn echt geen normale poepbroeken ofzo hoor...
Nee echt van voor tot achter op zijn rug zit hij er onder.
En als het dan 1 of twee per dag was, maar nee...meneertje produceert er met gemak 5 of 6 per dag...

Sta je daar te hannesen...je kind van voor tot achter onder de poep...
Waar moet je beginnen?
Vervolgens graait meneer en ff lekker met zijn handjes in...de doekjes blijven aan elkaar plakken...het wordt alleen maar verder uitgesmeerd...

Gevolg: Efraim onder de poep, mamma's handen onder de poep, aankleedkussen onder de poep.....

Verder is hij heel lief hoor, maar de poepbroeken....zucht...

hoi

kan niet veel meer als je sterkte wensen en let op het kan zo over zijn!!
zijn het misschien tandjes die doorkomen??

succes ermee

groetjes marloes

Ohh, wat erg!
Ik snap dat het erg frustrerend is, maar mag ik een klein beetje jaloers zijn?
Chloë heeft namelijk al moeite met poepen sinds ze geen bv meer krijgt (dus da's al een poosje) En als ik zie hoeveel moeite het haar elke keer kost om er een harde keutel uit te krijgen, verlang ik bijna naar zo'n scenario als door jou beschreven.

Ik hoop voor jou dat het in ieder geval weer snel wat normaler wordt.
Groetjes Sil

klinkt idd alsof er tandjes onderweg zijn... hahaha, de enige remedie (en snel zonder al te veel troep)
Onderlijfje volledig ontkleden en onder de douchesproeier houden, gaat hier het best/snelst.

Groetjes Debby

Whahahahaha...ja Debby, dat is wel een goeie. Volgende keer doe ik dat gewoon want ik word hier echt een beetje simpel van...

Ennuh...Sil...ik kan me voorstellen dat je jaloers bent.
Volgens mij kun je beter dit hebben dan verstopping...

Er zitten trouwens weer twee witte bobbels in zijn mondjes, dusss...idd. denk ik ook tandjes...

Inderdaad tandjes!!!
Thijs had dat een week of 3 geleden ook. Elke luier bommetje vol, en elke keer anders: de ene keer dik de andere keer dun, de ene keer geel, dan groen, dan bruin, dan keutels. Een beetje schraal rondom zn gaatje maar geen erge uitslag gelukkig.
En idd een tandje.
Het was weer een week normaal en nu begint het weer....

Ook kwijlen en op alles kauwen, vingers, mama's vingers, duim, speeltjes, enz.

Sterkte!!
gr Petra

Oh nee, he, da's inderdaad om knettergek van te worden. Arme jij.
En heb je de indruk dat Efraim ook niet lekker in z'n vel zit vanwege z'n darmen?
Misschien helpt het te weten dat het tijdelijk is en als het inderdaad vanwege een tandje is dan helpt het misschien dat iedere tand die geweest is geen ellende meer kan veroorzaken. Wat door is, is door zeg maar.

Sterkte met het poetsen van je kereltje

Getsie, wat vervelend. Ik weet hoe je je voelt want Yara heeft dit ook een poosje gehad, echt 7 dunne luiers op een dag. Dacht dat het van de tandjes kwam maar die zijn nog steeds niet te bekennen. Nu is het weer voorbij. Ik duim voor je dat het snel voorbij is!

Terug
Bovenaan