ik word een september mama!

hallo allemaal
zoals sommige van jullie wel weten, heb ik sinds een paar weken zwangerschapsdiabetes en moet ook insuline spuiten. Omdat ik dit heb, zou de baby sowieso met 38 weken gehaald worden maar nu was ik van de week bij de gyn en omdat de waardes van mijn leverfuncties ook verhoogd waren en omdat ik me zo ellendig voel overweegt de gyn om de baby al met 37 weken te gaan halen. Dus de baby gaat in september geboren worden misschien al wel over 3 weken! Vind het wel heel erg spannend worden nu! De kleine ligt ook nog in stuit en krijgt nog tot week 36 de tijd om te draaien, we hebben voor onszelf wel besloten om geen versie te laten uitvoeren, dit omdat de kleine al zo lang in stuit ligt en dit waarschijnlijk het fijnste vind en wil geen risico lopen.
Omdat ik suiker heb ligt het geboortegewicht waarschijnlijk hoger en zal een stuitbevalling ook geen optie zijn, dus wellicht word het een keizersnede.
Maar ja, de tijd zal het leren.Misschien draait ie nog uit zichzelf.
Groetjes

niet moi van de suiker, maar fijn dat het met de kleine goed gaat en het lijkt mij wel leuk om bijna 3 weken eerder mama te worden of niet?

Hou het in de gaten!!!!!
En idd de tijd zal het leren.

Succes met de laatste loodjes :)

Terug
Bovenaan