<p>Dag dames,</p><p>Ik typ dit even op dit forum, omdat ik echt even m'n ei kwijt moet en weet dat ik waarschijnlijk een shitload aan commentaar over me heen zal krijgen..</p><p>We hebben een prachtige dochter van nu ongeveer 8 weekjes oud, alleen ze is mega ontevreden en niks is goed voor haar. Ze heeft waarschijnlijk kma dus sinds de 2e week drinkt ze al pepti. Ze is de hele dag (en nacht) mega onrustig, echt niks is goed. Ze wil nergens slapen, niet op mij, niet in bed, niet in de box, niet in de wagen, niet in de auto, niet in de Draagzak, niet in de wipstoel.. en als ze dan ergens in slaapt valt wordt ze binnen een kwartier weer wakker. Ik ben ondertussen op. Waar ik een paar weken geleden nog dacht: oké we moeten er even doorheen (heb ook een zoontje van 21 maanden dus ik wist dat de eerste periode zwaar kon zijn), wil ik haar nu het liefst in de wagen leggen en de wagen in de garage zetten ofzo. Niet omdat ik haar niet bij me wil hebben, want dat is het totaal niet, maar meer omdat ik het gekrijs gewoon echt niet meer kan verdragen en gewoon zo moe en op ben. Ik heb alle tips en adviezen al geprobeerd en nee mijn man kan niet meer doen en nee ik heb op dit moment geen achtervang waar ik voldoende rust uit kan halen. Soms krijst ze zo hard en weet ik dat ze mijn zoontje wakker krijst dat ik er gewoon "agressief" van wordt. Het liefst wil ik dan tegen haar schreeuwen dat ze "echt even dr bek moet houden". Laten we wel even voorop stellen dat ik mijn kind never nooit iets aan zou doen, maar die agressieve gevoelens ervaar ik dan wel.. ik voel me daar ook best schuldig over maar ik kan het gewoon heel slecht nog aan.. </p><p>Zo dat moest ik even kwijt.. </p>