Ik word er gek van: Dat hopen en wachten

Hallo !

Vandaag is mijn NOD

En ik weet het ff niet meer.......

Ik loop mezelf compleet gek te maken, het voelt alsof ik ongesteld ga worden maar er is nog niets te zien (normaal altijd sóchtends als ik naar de WC ga)
Ben al wel 10 keer wezen plassen vanochtend, diep ademhalen voor ik afveeg, maar nee nog niets roods te zien.......

Dan denk ik ineens weer, het zal toch niet toch zo zijn ( heb na al deze tijd weinig vertrouwen in een zwangerschap meer, maar ja je blijft toch hopen hee?)

Maar ben gewoon bang dat ik zo wel ongesteld blijk, en dat ik dan weer helemaal in een dip raak, ik had zo'n goed gevoel over afgelopen keer (de IUI)

Nou ja dan anders maar op naar poging 3, maar weet niet of ik dat helemaal red (namelijk: Wij gaan 31 augustus voor 5 dagen naar Istanbul, kom ik dan niet in de knoop met de inseminatie????????????)

Ik ben me dus compleet gek en onnodig op aan het fokken, van elk steekje dat ik b.v. in mijn borsten heb.......denk ik.........ja hoor zal het dan toch????

Zucht

ik snap precies wat je bedoeld meis , je wilt je zelf beschermen voor de tegenslag en toch zit er daar in je achterhoofd iedere keer een stemmetje die zegt maar misschien wel , ik heb mijn ei net gehad en ik zit nu alweer te malen haha , dit komt omdat ik net vorige maand mijn hsg heb gehad , voor die tijd had ik die hoop niet meer en nu is het in alle hevig heid terug , wanneer wil je gaan testen ?
ik wens je alle geluk van de wereld toe
heb je trouwens kwaaltjes die er op kunnen wijzen
groetjes van janet

Ik weet precies hoe je je voelt! Ik moet nog 2 dagen wachten op mijn NOD, maar ik ben niet zo regelmatig als jij, dus het kan ook zomaar nog een week duren. Kop op, blijven hopen!

Hoi Cynthia,

Maak jezelf niet langer gek en ga testen!
Alhoewel, als het dan negatief is ben je wel meteen je laatste sprankje hoop kwijt...
Moeilijk hé.
Ik zit nu ook wel wat in spanning voor a.s. zaterdag, maar ga er vanuit dat het toch niets is. Maar ergens in je achterhoofd blijft het toch knagen...
Succes en ik wacht in spanning af op je uitslag!

Groetjes Astrid

lieve Cynt,

Ik lees net jou mailtje, nog niets aan de hand, jeetje wat spannend, ik houd het niet meer, ik zou het zoooo ontzettend te gek vinden voor jullie als het raak is, ik blijf voor je duimen. Ik spreek je heel snel ok, Houdt ons op de hoogte he!!!!!

heel veel liefs Mickey

Terug
Bovenaan