Ik word er helemaal gek van!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik wil even m'n hart luchten:
Ik zit nl. al op dag 42 en nog steeds niet ongi!!!!
Ik heb normaal een cyclus van 5 weken en heb waarschijnlijk 2 weken geleden pas mijn eisprong gevoeld. Dus, ik was er nu ook wel een beetje vanuit gegaan dat het dit keer 1 week langer zou gaan duren. Maar toch...... nu weet ik nog niks!!!!
Ik heb nl. ook helemaal geen zwangerschapsverschijnselen. Ik heb eerder het gevoel dat ik ongi moet worden. Dus, daar ga ik al wel vanuit. Maar, toch blijf ik stiekem hopen dat ik toch zwanger ben!!! Dat mag nu ook eindelijk wel, want we zijn alweer even bezig!
Ik baal zo van die onzekerheid en dat lange wachten!!! Vooral nu ik een cyclus van 6 weken heb!!! Dat schiet nu helemaal niet op!!!!!
En het is ook zo lastig als die cyclussen zo onregelmatig zijn!!!! Ik kan er geen pijl meer op trekken!!!

Succes dames en ik hoop dat het met jullie een stuk beter gaat.

groetjes van een beetje wanhopige en ongeduldige Nicki

Hoi Nicki,

Begrijp je helemaal hoor!
Zit vandaag ook op dag 42 en vind het ook behoorlijk vervelend worden.
Tuurlijk er zit altijd nog een kansje in dat ik zwanger, maar afgelopen weekend negatief getest, dus ga er vanuit ongesteld te worden, maar soms heb ik het gevoel zwanger te zijn (heb al een zoontje en heb het dus al een keer meegemaakt).
Weet gewoon niet meer wat ik van mijn lijf en cyclus moet denken.

Dus ik snap de 'frustratie' van het wachten en het onzekere  maar al te goed.
Samen duimen, samen zwanger lijkt dat je niet wat?

Groetjes,
Marije

Nou meiden ik doe ff lekker met jullie mee ......

Ik zit nu op de 50e dag na mijn 1e dag, laatste menstruatie (7 febr.) En ook nog steeds geen ongi te bekennen en ook 3 negatieve zwangerschapstesten achter de rug...........pffffffffff

Inderdaad, laat mij dan ook maar ongesteld worden hoor. Dan weet ik weer waar ik aan toe ben ......

Maare ik  met jullie mee hoor !!!

Groetjes Ellen

Dag dames,

Bedankt voor jullie reacties!

Erg he dat we nog niks weten!!!!
Nog wel steeds een ongigevoel en begin nu ook een heel klein beetje donkere afscheiding te krijgen!  Dus, dat is niet zo'n goed teken!!!!
Laten we hopen dat het niet doorzet!!!

Jullie ook succes ermee en laten we hopen dat we alledrie zwanger zijn!!!
Kunnen we samen naar het volgende forum! Samen zwangeren!!!

groetjes en ik duim voor jullie!

Nicki

Terug
Bovenaan