Ik word er helemaal gek van!!!!

Ha meiden ,

Daar zit ik weer, in mijn uppie op de bank beneden terwijl de rest heerlijk op een oor ligt. Ik heb al een paar weken dat ik geen houding kan vinden waarbij ik in slaap kan vallen. Ik kan alleen op mijn rechterzijde slapen en dat ligt ook al niet meer lekker.
En met 2 kids in huis kom ik niet tot rust toe. Mijn man heeft een eigen zaak en vreselijk druk, dus alles komt op mijn schouders terecht. Ik trek het gewoon niet meer. Ik doe alles alleen. Aan het einde van de middag ben ik dan op! Heel veel harde buiken, zeurderige pijn in mijn liezen. Kan bijna geen trap meer op of af!!!!

Sorry voor mijn ontzettend gezeur!!! Ga nu verder kijken naar Frost en nog een kop was thee drinken . Misschien val ik dan vandaag voor 2 uur in slaap.

Succes met de laatste loodjes meiden. Februari is in zicht!!!

Liefs Tamara
 
he meis, wat je kinderen betreft, kan ik met je meepraten, ben dan ook blij, dat ze maandag weer naar school gaan! Ik laat ze nu door de week 1 of 2 dagen over, zodat ik dan mijn rust kan pakken. Erg vervelend, dat je s'nachts niet lekker slaapt!
Sterkte liefs Kirsten
 
Ik heb ook al maanden slaapproblemen, maar bij mij scheelt het enorm dat er hier geen kinderen in de rondte lopen, dus ik kan in de middag even een uurtje naar bed!

Succes er mee

ps, was Frost ook aan het kijken in bed, had dit nog nooit gezien, vond het wel aardig.
 
Af en toe lekker zeuren mag best hoor.
De laatste loodjes wegen het zwaarst.
Ik slaap ook ontzettend slecht en sta 2 keer per avond onder de douche omdat ik niet rustig kan zitten en niet in slaap kom vanwege de onrust in mijn lijf.
Ik kan gelukkig overdag nog mijn rust pakken en jij niet met kindjes dus respect hoor!!!


sterkte en probeer goed je rust te pakken zodra dat kan
 
Hallo meid,

Ik kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal teveel wordt nu. Dat gevoel heb ik ook zonder andere kinderen dus laat staan met twee extra...

Misschien een vriendin die je helpen kan zodat je even kan gaan liggen 's middags?

Ik slaap met een kussen tussen mijn knieen zodat het bekken een goede houding heeft.......sindsdien slaap ik beter.......probeer het!

Liefs
 
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben...als ik mezelf soms hoor praten dan denk ik; klaag niet zo, maar het is geen klagen het is gewoon superzwaar.
Fysiek trek ik het gewoon niet meer, en dan komt er emotioneel ook nog de nodige stress bij; angst voor de bevalling, een zoontje dat kerstvakantie heeft en veel aandacht vraagt, een man die veel werkt en laat thuis. Ik hoop dat ik volgende week overdag weer meer rust kan pakken als die kleine naar school is.

Soms hoor je vrouwen, die nergens last van hebben tijdens een zwangerschap; zo jaloers...:)
 
ik denk dat er ook een hoop vrouwen er niet over praten en beetje stoer erover doen van ik heb nergens last van bla bla bla maar thuis anders zijn. en natuurlijk heb je nog vrouwen die zich echt goed voelen maar dat zijn er niet zo heel veel.

 
Ik herken je gevoel helemaal. Slapen lukt 's nachts bijna niet meer, mijn man snurkt op het moment gigantisch en ik slaap momenteel heel licht. En die combinatie gaat niet samen. Verder zal ik ook weer blij zijn als de oudste maandag weer naar school kan, zodat er weer wat ritme komt. En dan ga ik proberen om wat meer aan mijn rust toe te komen. Gelukkig is voor de baby alles klaar, dus vanaf volgende week heb ik 3 dagen per week om helemaal niks te doen....

In ieder geval herken ik je gevoel en ik vind echt niet dat je zeurt. Mannen zouden eens moeten weten wat voor topsport het is om zwanger te zijn.
 
Terug
Bovenaan