Ik word er soms helemaal gek van

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Toch voel ik me sinds vorige maand vreemd...
Dan voel ik van alles en heb ik klachten/symptomen en dan is het weer ff weg.
Zo heb ik dagen dat ik niet misselijk ben en dan opeens weer wel... Het komt en het gaat.
Sinds vorige maand ook last van stemmingswisselingen... Opeens kan ik me ergens super aan irriteren...
Ook muziek... Dan zet ik muziek op en dan uit het niets word ik er kriegelig van, dan krijg ik zo'n kut gevoel in mijn lijf.
Dan zet ik het zachter en uiteindelijk doe ik het maar uit.
Vreetbuien heb ik ook maar kan ook zijn omdat mijn vriend altijd alles kan eten wat hij wil en ik gewoon mee eet.

Pff hoop binnenkort meer duidelijkheid te hebben...
Word nu echt vervelend

Liefs Ram24

Hey ram,

Herkenbare dingen maar zeker erg frustrerend. Vooral omdat je niet weet hoe en wat he.. Ik hoop zowieso dat je binnenkort wat meer duidelijkheid krijgt want dit hou je ook geen weken meer vol.

Sterkte en ik denk aan je

Hey YbabY

Ben inderdaad wel toe aan duidelijkheid...
Mijn vriend zei net ook je gaat niet eerder weg bij de huisarts voor je een verwijsbrief hebt voor de gyn.
Mijn vriend word nu ook wel gek hiervan.

Zit nu te wachten tot ik geroepen word!

Liefs Ram24

@YbabY

Jou test was vandaag negatief:-( echt balen!
Hoe lang ben je nu overtijd??

Liefs Ram24

Hoi Ram,

Ik lees regelmatig mee op dit forum. Zijn zelf ook alweer een jaar bezig voor een 2e kindje.
Ik heb sinds een miskraam een langere cylus (van 28/29dgn naar minimaal 42dgn).
Omdat ik slechte verhalen hoorde over de procedure bij ons in het ziekenhuis ben ik op advies van collega's naar een kliniek gegaan.
Deze kliniek zit in Elsendorp en heet Geertgen, daar kun je terecht zonder doorverwijzing van de huisarts. Misschien is dit een optie voor jullie (komen zelfs veel mensen van verweg)
Wij hebben alleen de intake nog gehad en al een voorstel voor onderzoeken. Ik heb ookal voor de volgende cyclus clomid mee gekregen.
Vond het een erg fijn gesprekje en heel erg huiselijk.
Succes ermee

Hey lin,

Bedankt voor de info. Ik heb het opgeschreven voor het geval dat....

@ram: Ja negatief getest. Vandaag is het 2 weken geleden na eitje. Dus kan nog alle kanten op. Heb altijd een onregelmatige cyclus maar hoor en lees dat je na je ei eigelijk altijd 14 dagen ongesteld hoort te worden. Dus wachten maar af...

Laat je ons even weten hoe het gesprek is gegaan?

Hey lin,

Dank je voor de info, heb het meteen opgeschreven.
Wat goed dat je bij hun een goed gesprek gehad hebt en dat het een fijn gevoel was!
Hopen dat je snel zwanger mag zijn!

@YbabY
Kan dus inderdaad nog alle kanten op. Maar wel erg frustrerend, vooral dat je nog niet ongi bent en een neg test.
Zo irritant die onduidelijkheid!
Ik hoop ook voor jou dat he snel meer weet!

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan