ik word er zo moe van.........

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi

Moet weer even mijn "ei" kwijt hoor.
Ik heb denk ik bijna twee weken geleden mijn ei gehad. Dat denk ik omdat ik halverwege de maand toch maar ben begonnen met ovulatietesten, alleen ondanks dat er gelijk een licht streepje verscheen, werd het nooit een donker streepje. Ik denk dus dat ik net na mijn ei ben gaan testen.... Weet het alleen niet zeker. Helaas kan ik mijn ei niet voelen, dus kan ik ook niet zeggen hoelang daarna ik ongi zou moeten worden. Als ik uitga van, dat het net voor die eerste test was, heb ik ongeveer woensdag mijn nod.

Dit keer heb ik last van allerlei kwaaltjes. Echt veel meer dan andere maanden, en ben zelfs (veel te) regelmatig misselijk. Iedere dag ongeveer een uur na de lunch komt het op. Helaas voor mij kan ik niet zo goed spugen, dus dat blijft tot dik na het avondeten. Om gek van te worden. Ziu natuurlijk leuk zijn als het betekent dat ik zwanger ben, maar zie er nu al tegenop om dat drie maanden lang te houden.....

Ik heb gisteren die digitale tests van clearblue gehaald, dus met testen kan in ieder geval niets misgaan. Wie o wie word er ook zo gek van zichzelf, en/of heeft ook woensdag nod???

(hoop maar dat nod niet toch pas op zaterdag of zondag blijkt te zijn, nou ja heb drie testen..........)

Veel liefs wondernetje

Hoi wondernetje,

Het klinkt alsof je zwanger bent!
Ben je vaker misselijk? Anders doe je morgen toch gewoon al een test? Ik heb ook iedere keer heel veel testen gedaan..gewoon ook omdat ik veeeel te ongeduldig ben..
succes en sterkte met je misselijkheid!!

gr lianne

Hoi Lianne

Helaas was ik je al voor. Ik heb gisteren al stiekem een test gedaan maar die was negatief. Was wel zo eentje van internet, en heb nu anderen. Maar ik moet nog maar gewoon een paar dagen wachten. Ik ben trouwens anders noooooooooooit misselijk. Zelfs mijin vader vond het al raar dat ik dat al een paar dagen had. Hij is dat helemaal niet van me gewend.

Sja, ik moet echt geduld hebben................snik

liefs wondernetje

Hoi was ik nog even.......

Heb voor de zekerheid wel even de tampontest gedaan....is een stuk goedkoper dan al die zwangerschapstesten.....
Maar gelukkig geen bloed, alleen een beetje slijm (sorry hoor)

Ik kan er weer een paar dagen tegenaan!!
liefs wondernetje

oh wondernetje

wat spannend voor jullie!!! ik ga kei voor jullie duimen!!!

liefs janine

Lief van je, ik duim me gek voor al die meiden hier. Als ik zwanger raak (nu of later) moet ik eerst weer afkicken van het duimen. haha

Je hoort het wel, liefs Annet

Terug
Bovenaan