ik word gek!!!!!! aaaaahhhhhhhh

A

Anoniem

Guest
zoals de titel het zegt ik wordt gek!
zit nu op dag 45 en nog niet ongi... afgelopen zo neg getest.
ik weet gewoon dat ik ongi ga worden. en bij elk krampje denk ik: ja nu gaat het beginnen, weer niks:(
begrijp me niet verkeerd hoor, wil heel graag zwanger zijn maar volgnes mij kan het gewoon niet meer....
heb allemaal symtonen, maar volgens mij lieg ik mezelf gewoon voor en blijf daardaar mijn menstuatie uit;(
heb soms steekjes in mijn borsten, last van mijn onderrug (al 5 dagen...) soms hoofdpijn, dan wer eens een krampje in de onderbuik. soms links dan weer rechts..... ik lijk nu gewoon alles te voelen. kortom ik word gek!!!!!! hahaha
mocht het vandaag niet doorbreken dan morgen maar een testje doen....
oe daar was weer een krampje....

hoi Famke

Ik weet precies wat je doormaakt helaas.
Heb alles hetzelfde. Zit nu op 40 dagen en ook niks. Wel kramperig menstruatiegevoel en af en toe ook steken in onderbuik, boven lies. Heb al 4 testen gedaan, 1tje was positief (afgel.zondag) en de andere 3 daarna allemaal negatief. Maar nog geen ongesteldheid te bekennen!! Aaaaahhhhhh!!!

Was jij normaal wel regelmatig?

Sterkte ermee!

hi,

killing!!!
kan je niet naar de ha voor een bloedonderzoekje?

succes ermee

Ben je net gestopt met de pil? Ook ik heb dit gehad meerdere cyclussen....... Als je zn lange cyclus hebt heb je eigenlijk weinig kans om zwanger te zijn omdat je vaak geen eisprong hebt. Als je nu nog geen positieve test hebt dan zal je ongi er vast aankomen. Zou voorlopig ff wachten met testen.......Alles wat je voelt is heel herkenbaar wat kan je lichaam je voor de gek houden he!

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meid, ik weet hoe frustrerend het is!

heb dec 2010 mijn spiraal laten verwijderen heb toen eerst 6 rondes afgewacht om te kijken wat mijn cyclus was.... daarna dus begonnen met klussen. dus ben nu al 1,5 jaar voorbehoedsmiddel vrij... waarvan we dus 10 maanden proberen zwanger te worden (zitten nu in klusronde 7)
maar ja je lichaam houd je gewoon voor de gek....

ja, konden we maar even van binnen kijken wat er aan de hand is....echt om gek van te worden! Sterkte!

Ik herken het helemaal...
Laatste ongi op 16 feb daarna niks meer te bekennen.
Neg test, voelde van alles, werd helemaal gek.
Maar ik weet nu dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden en het speelt ook mee dat als je kinderwens groot is en je ongi uitblijft dat je soms jezelf de zwangere kwaaltjes geeft die er eigenlijk niet zijn.
En wat blijkt, 3 mei en de duivels werden wakker en dachten, shit verslapen laten we haar even weten dat we er nog zijn. En weer voor de volgende ronde moet gaan.

Sterkte meid

Liefs Ram24

Hoi Famke,

Dank voor je uitleg...... Volg het niet allemaal meer helemaal de laatste tijd op het forum maar ben je weleens naar de ha of gyn geweest met je probleem. Of heb je normaal wel een normale cyclus? Ik ben namelijk doorwezen naar de gyn vanwege een lamge cyclus zo kan je namelijk moeilijk zwanger worden. Gezien het feit dat je ook al 1,5 bezig bent zou ik eens een afspraak maken.......

Groetjes Beauty

Terug
Bovenaan