Ik word gek (baby 7 mnd)

<p>Sorry, maar ik ben echt op. Me baby vn 7 maanden jengelt non stop. Alles is maar heel even leuk. Ze wilt niet slapen al de hele week. Ze doet 2 slaapjes van nog geen 30 min en ze is doodmoe maar ze wilt niet slapen. Ik begin het echt zat te worden. Ik ben moe. Ik ben chaggerijnig. Gelukkig slaapt ze straks bij mijn schoonmoeder en ben ik even alleen. Maar ik kan er niet meer tegen. Ik moet echt huilen van ellende. Laat deze fase asljeblieft heel snel overgaan!!! ? wie herkent dit? Ik voel me echt schuldig dat ik me zo voel. Voel me echt een slechte moeder nu?</p>

Blijf sterk. Je kleintje kan soms heel vervelend doen, maar ze doen het echt niet expres. Probeer juist in deze periode er voor je kleintje te zijn en het ze zo comfortabel mogelijk te maken! Misschien krijgt ze tandjes? Ik heb zelf de vsm druppeltjes in combinatie met een zalfje voor het tandvlees gebruikt toen mijn kleine last had. Dit hielp een klein beetje. 
Waarom probeer je niet lekker wat samen met haar te slapen in je armen? Rustig muziekje op, telefoon weg, en even alleen samen tijd doorbrengen. Soms zitten ze gewoon even niet goed in hun vel en ik beloof je het is maar tijdelijk. Probeer je frustraties in ieder geval niet op haar af te reageren.  

Herkenbaar.. ik vond de periode tussen 7-9 maanden echt heel pittig. Mijn dochter sliep toen ook slecht, kon nog niet echt spelen, nog niet tijgeren/kruipen.. snel verveeld. Heeel vermoeiend. Ik wist soms om 8.00 s ochtends al niet meer wat ik met haar moest. Ik heb in die periode veel met haar gewandeld en stukjes gefietst. Steeds maar weer even afleiding gezocht, ik moest ook echt het huis uit... En heel veel op de grond erbij zitten en meespelen.
Het werd beter toen ze kon tijgeren, maar dat deed mijn dochter pas met 9 maanden. 
Het wordt echt weer beter, waarschijnlijk zit ze in een enorm vervelende sprong.. 
Probeer dingen te doen die je kindje wel leuk vindt/waar ze stil bij is... heeeel veel wandelen is misschien de oplossing ;) Succes!!!

Hoi! Een tip die je wellicht wilt proberen
als je dochter bijvoorbeeld wakker word om 7 uur smorgens leg je haar na 2 uurtjes weer in bed voor wen dutje dus om 9 uur word ze vervolgens wakker rond 11 ik zeg maar wat leg je haar 3 uur later weer op bed voor een dutje 
het zal misschien niet gelijk werken maar je moet het door zetten
Je legt haar waarschijnlijk te laat weer terug in bed 

Oh herkenbaar! Soms wil je ze gewoon even achter het behang plakken. Onthoud dat ze het niet extra doen, geef de zorg even uit handen en relax.. daarna kun je het allemaal weer wat beter hebben!

Herkenbaar  hoor
 Hier over een week 7 maanden en hij zeurt en jengelt ook heel veel.  Ik probeer het maar te negeren als het echt alleen voor aandacht  isde slaapjes  gaan wisselend soms lang soms  kort.  Net als vandaag amper geslapen overdag met als gevolg. Een hangerig  kind?
misschien  de komende tijd even wat  meer oppas regelen ? Zodat je zelf even wat kan bijkomen ?

Door juist even het over te dragen aan iemand ander, ben je een fantastische moeder. Geef jezelf een ❤ knuffel. Je erkent dat het je even teveel wordt. Je doorbreekt de energie die er nu is. Gebruik de tijd om weer rustig te worden. Vertroetel jezelf. Je zult zien dat je het daarna weer aan kunt. Ik heb dit zelf net gedaan en O wat voelde ik mij schuldig. Tegelijk miste ik mijn meisje enorm, ondanks dat ik van de week nog tranen met tuiten in de keuken heb staan huilen omdat ik er ook doorheen zat.  Ik heb bewust geprobeerd te genieten van just me and my lieffie. We kunnen er weer tegen en met alle liefde heb ik haar sprong weer omarmt.
Je kleintje kan er niks aan doen. Jij ook niet.
Sterkte en probeer in deze tijd vooral de liefde te blijven voelen ?

Terug
Bovenaan