Ik word gek v onzekerheid

Ik verlies nu al vanaf vrijdag bruine afscheiding maar word nu wel wat bruin/rood bloed..maar enigste wat ik hoor is dat ik moet afwachten omdat ik pas 6 weken ben..aaahhhh....ik heb totaal geen buikkramp en mn buikje groeit al een beetje ( waarschijnlijk omdat het mn 2e zwangerschap is)..
Heb ook nog maar een test gedaan en die was nog positief..maar weet niet wat dit heen gaat.wilde het zondag aan onze ouders vertellen maar dat durf ik nu geen eens..

He gatverdarie meid wat k*t!
Word het ook meer? Ik zou gewoon je VK opbellen en om een echo vragen! Uit je onzekerheid..
Ik heb ook tig keer gebeld en heb gezegd dat ik het liever nu dan over 2 weken wilde weten als het wel fout was.. ik mocht uiteindelijk komen en toen was het idd ook niet goed.
Ik voelde me ook echt zwanger.. maar de sypmtonen komen vanaf het vruchtzakje en niet van de embryo dus dat klopte ook wel.. Al zou ik nu een test doen is die ook nog positief omdat mijn baarmoeder nog steeds niet leeg is.. komen er vanaf het vruchtzakje hormonen af..

Ik ga voor je duimen!*********************************

Sterkte! Liefs

Hoi,

Wat vervelend dat je een beetje bloed verlies, ik denk dat iedereen je onzekerheid hier wel snap, omdat toch best veel vrouwen met wat bloed verlies te maken hebben. Het hoeft echt niets te beteken. Het zou ook de innsesteling kunnen zijn.

Wat Renate zeg, ik zou gewoon even de verloskundige bellen en je verhaal uitleggen. Ze hebben hier heel vaak mee te maken en iedere verloskundige praktijk zal zijn eigen beleid hebben.

Succes

Groetjes Ramona

Als je echt zo onzeker erover bent gewoon bellen naar de vk die kunnen en moeten je verder helpen,meestal zeggen ze zolang je geen buikkrampen hebt en rood bloedverlies hebt is er meestal niks aan de hand.

Ik heb het ook met 6 weken gehad,maar dan rood bloedverlies,bij was het al 2x eerder fout gegaan dus ik mocht gelukkig meteen komen,het ziet er nu allemaal goed uit,vandaag heb ik weer een afspraak officieel de eerste.
Ben weer reuze benieuwd of het nog goed is.

Als ik jullie was zou ik nog even wachten met het te vertellen,is moeilijk maar als je nu verteld dat je zwanger bent en het gaat onverhoopt toch fout
Probeer te wachten tot je de zekerheid hebt.

Heel veel succes en bellen.

Liefs

Kan me je onzekerheid goed voorstellen, ik zou gewoon bellen en aangeven dat je er erg onzeker van wordt. En aandringen dat je graag gehoord wilt worden, wat een echo inhoudt.

Succes!

Hoi,

Ik heb dit zelf ook mee gemaakt met 6 weken en daar word je heel onzeker van. Ik heb er zelf verder niks mee gedaan en ben nu 9,5 week en heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord! Als je test daarna positief was dan zal het vast te maken hebben gehad met innestelen. Ik hoop voor je dat je voor een echo mag komen zo dat je het dan toch zeker weet! Succes ermee!

XX

Hallo allemaal

Bedankt voor jullie lieve berichtjes..ik heb weer naar mn ziekenhuis gebeld en kreeg nu een polie verpleegkundige aan de telefoon, en ze heeft overlegd en belde mee terug dat het wel vaker voorkomt, en mn buik is rustig dus ze kunnen niets doen..als het donker bloed blijft kan het oud bloed zijn.ik heb ook eind november/begin december mn mirena laten verwijderen, toen wel 1x ongesteld geweest maar daarna was ik meteen al zwanger, dus miss zijn het daar bloedingen van..iemand miss ervaring mee?maar goed nieuws mag dinsdag komen voor een echo dus dan weten we meer.laten we het beste hopen :)

Terug
Bovenaan