ik word gek van dat bruinverlies, wie kent het ook????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik niet de enige ben.
Vorige week al even een topic geplaatst dat ik op sinterklaasavond een bloeding heb gehad. niks aan het handje gelukkig, maar toch behoorlijk geschrokken.

Sindsdien ben ik erg onzeker en behoorlijk stressvol. nu van de week na gemeenschap, weer bruinverlies, maar dat houdt nu al 3 dagen aan. vanmorgen weer een hele hoop met afvegen.

ben zo ontzettend onzeker. de VK heeft al gezegd dat zolang ik geen krampen heb ik me geen zorgen hoef te maken, maar dat gaat vanzelf. ben zo bang dat het misgaat. kans is klein natuurlijk we zijn al 13w5d dus ja,

Wie kent dit en heeft dit ook zo lang gehad, of weet wat ik kan doen.

Liefs Sylvia

hoihoi,

Het komt vaker voor dat je na gemeenschap een bloeding heb. Alles is beter doorbloed en bij gemeenschap kan er een klein adertje gesprongen zijn. Dit heeft inderdaad niks te betekenen voor je kindje maar is voor jou des te vervelender.
Ik weet er alleen geen oplossing voor....
Sterkte

Liefs Reneke

Hoi Sylvia,

Ik herken dat bruine bloedverlies goed. En ik kan je vertellen het hoeft niks te beteken!!!
Ik ben nu voor de tweede keer zwanger (35.2 weken).

Mijn eerste zwangerschap liep uit op een miskraam. Ik had een missed abortion. Dus toen ik pas met 11 weken voor de echo ging bleek dat er al 4 weken geen hartactie meer was. En hier had ik helemaal geen voortekenen van. Geen bloedverlies, geen krampen...niks.
4 maanden later was ik weer zwanger, hier had ik vanaf de 9de week afentoe bruine bloedverlies. En het duurde een aantal weken. Het maakte me wel erg onzeker, dus ik begrijp wel dat je er onzeker van wordt. Maar gelukkig heeft het helemaal niks betekent, en gaat mijn zw.schap tot nu toe heel goed.

Als het bloed helderrood wordt, moet je je pas zorgen maken.

Dus je bent echt niet de enige...

Ik hoop dat je  hier iets aan hebt.

Veel liefs Mofa (35wk,2d)

Terug
Bovenaan