Ik word gek van de zenuwen!!!

Hallo,

Ik ben nu 39 weken zwanger.Mijn twee andere dochters zouden in de afgelopen dagen geboren zijn.Deze zit meid zit schijnbaar nog goed.

Kan helaas al twee nachten voor geen meter slapen.Heb enorme last van voorweeen.

Alleen lopen helpt,maar ja dat kan niet slapend en ik heb toch echt mijn rust nodig.Zodra ik ga liggen zijn ze er weer.Heb 's avonds ook erg veel last van harde buiken.

Maar wat me nog het meeste stoort zijn de zenuwen!Heel de dag loop ik te bibberen.Als ik afleiding zoek gaat het nog iets,maar zodra ik ook maar aan de bevalling denk,begin ik weer.

Heb echt niet zo'n traumatische bevallingen gehad,maar zie er toch wel tegenop.

Een warm bad helpt helaas maar even.Iemand nog de gouden tip(je) om wat meer rust in mijn lijf te krijgen?

En zijn er meer een beetje (nogal) zenuwachtig?

Groetjes
 
Hoi hoi,

nee ben niet echt zenuwachtig maar heb het wel gehad met het zwagner zijn. ben nu 39,5 dagen en echt doorzetten doet het nog niet. 's avonds beetje buikpijn, overdag is alles weer weg.

kan je alleen maar succes wensen en hopen dat het snel gaat gebeuren bij je.
 
Hoi,

kun je geen leuke film huren? Dan ben je afgeleid en je komt tot rust. Boek lezen, vriendinnen uitnodigen, online shoppen!

Ik ben zelf over 11 dagen uitgeteld. Ik zie toch ook wel een beetje tegen de bavalling op hoor. Niet zo erg dat als ik er aan denk buikpijn krijg ofzo, maar je weet niet hoe het gaat lopen enzo of alles wel goed gaat enzo. Aan de andere kan vind ik het juist leuk. Vooral als het snachts is en we dan naar het ziekenhuis moeten en je zo lekker verzorgd word door iedereen.

Heel veel sucses met je bevalling!!!

Groetjes
 
Helaas heb ik denk ik geen oplossing voor je waar door je rustig kan slapen zonder weeen, mis warme kruik. Kwa afleiding iets zoeken wat je leuk vind beetje shoppen en met vriendinnen wat gaan doen...

Hoop dat het een beetje helpt..

Gr Priscilla
 
hee meid,

ik snap wel wat je bedoelt hoor, voor mij wordt het ook de derde bevalling (wel pas over 20 weken..) maar vind het mss nog wel spannender, je weet immers wat er gaat gebeuren.. Vertrouw op je lichaam, vaak komt er een moment dat er plotseling rust over je heen komt en dan pas ben je er 'klaar' voor en zet het door, tenminste bij mij was dat zo. en denk aan het moppie dat je straks in je armen houdt! Succes!
Groetjes, mv twee
 
Thanks voor de reacties.

Vannacht even gedacht dat het begon,maar het werd na een uurtje of twee weer rustig.Gelukkig daarna wel redelijk geslapen.Was ik echt aan toe!

Vandaag voor het eerst redelijk rustig.Hopelijk komt ze niet vandaag,maar ik ben tevreden met 00.01,hahaha.

Ik zie het nu een beetje positiever in,al weet ik niet hoe ik daar vanavond over denk,haha.Dan beginnen de zenuwen meestal.

Jullie horen het nog wel!
 
Hier nog een tip. Ga 's avonds nog even zwemmen. Gewoon lekker poedelen in het warme kinderbadje. Ik doe dit 3 x in de week en slaap daarna uitstekend.

Ik ben nu 38 weken en begin het ook wel een beetje zat te worden. Ik wil lekker mijn mannetje in mijn armen houden!

Liefs mij
 
Terug
Bovenaan