ik word gek van die testen

hallo!

Ik moet echt even kwijt dat ik helemaal gek word van die zwangerschapstesten!
Ik had al geschreven dat ik een romed test had gedaan en dat ie positief was, een dag daarna 1 van clearblue en die was licht positief,nu heb ik vandaag er een gedaan van de apotheek, en je daar het al super negatief!
MOrgen ga ik de doter bellen en vragen of hij bloed kan prikken zodat ik zekerheid heb.Ik voel me ook anders, misselijk, heel vaak maagzuur, af en toe duizelig en pijnlijke en veranderende tepels. Ook werd iik zaterdag met een opgezwollen gezicht wakker, en vandaag zei mn collega je ziet er anders uit, je gezicht is opgezwollen! nou dat heb ik nu nog nooit gehoord!

Zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt?

lies Jet

ps meiden van de chat gisteravond, ik moest opeens weg, kreeg visite!
 
Was jij ook niet dat meisje dat te lang gewacht had met het testresultaat en pas na 10 minuten een uitslag had?
Check je huisarts voor de zekerheid, maar maak je zelf niet gek voor niets.....
Kwaaltjes en opgezwollen gezichten zeggen allemaal niets, en overal berichtjes achterlaten ook niet. Mischien dat de meiden bij het zwanger worden forum meer met je mee kunnen leven en je daar meer je ei kunt.

Succes ermee.
 
nee hoor ik was niet dat meisje die pas na 10 min een uitslag had. en sorry hoor zal hier niet meer posten, ik lees deze site ook wel eens om jullie te volgen en andere meiden vragen jullie ook wel eens om raad, omdat jullie het al hebben meegemaakt, maar goed sommige mensen vinden dat niet okay, als je je eraan stoort reageer dan lekker niet!
 
Hoi,
Ik heb zelf slechte ervaring met de zwangerschapstesten van het apothekersmerk. Ik heb ze zelf ook een paar keer gebruikt en toen bleek dat ik zwanger was gaf die test ook negatief aan. Ook mensen in mijn omgeving hebben er vervelende ervaringen mee. Ik zou een test van Clear Blue gebruiken, die vind ik persoonlijk de beste testen. Ik hoop voor je dat je zwanger bent en veel succes!!!
Groetjes Daantje
 
wat kinderachtig zeg, van anoniem. Als jij het allemaal zelf zo goed weet, wat doe je dan uberhaupt hier. Erg slap ook dat je geen naam neerzet. Laat toch gewoon iedereen in haar waarde, iedereen heeft wel eens onzekerheden!
 
he daantje, dat klinkt voor mij weer positief, morgen heb ik een afspraak bij de dokter, ik hop dat hij me niet in onzekerheid houd en dat ik een bloedtest mag doen!
bedankt voor je reactie!
 
Terug
Bovenaan