ik word gek van mezelf

hoi, ik kan het niet loslaten, ik word er gek van.
na een miskraam 3maanden geleden, is er nog maar 1 ding waar ik aan denkt, en dat is zo snel mogelijk weer zwanger zijn. ik test zelfs te vroeg, omdat mijn cyclus nu onregelmatig is.
morgen is mijn nd, tenminste als ik een regelmatige cyclus heb, zoals ik had voor de miskraam, anders pas zaterdag of zondag, en ik word stapelgek van mezelf. Steeds trekt dit forum me weer om te zien of er meerdere zijn die dit hebben en ja dat is natuurlijk ook zo!! steeds weer jullie ervaringen lezen en alle zwangeren en ongesteldheden die erbij komen. ik moet denk echtgaan afkicken want dit kan niet goed gaan.
de romed dipstick heeft nu 2 keer een vage streep gegeven en zelfs de pendel zegt ja, je bent zwanger, zo ver ga ik al. erg niet?
ik moet dus gewoon wachten net als jullie allemaal maar ik wil het zo graag weten!!!!'
oef, dit helpt een beetje, nu maar proberen andere dingen te gaan doen deze dagen, maar ik wil niks, alleen maar weten of het gelukt is.
haha, nou ik denk wel dat jullie een beetje hetzelfde hebben als ik het zo lees. verveldn vind je niet!.
succes allemaal en laten we veel kaarsjes branden voor de lieve kleintjes die nog komen gaan.
groetjes, anna
 
Hoi Anna
dat klinkt verdacht veel als de taferelen die ik aan de hand haal.
alleen weet ik zeker (nu) dat ik niet zwanger ben,ongie dus.
donderdag ga ik naar een oefenavond van mijn vriendin en daar lezen ze de tarot.
ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen,
de vorige keer vertelden ze dat het zou gaan lukken maar dat het heel moeilijk zou worden( dat klopt helemaal) zwanger miskraam ,baan bijna kwijt.
nu hoop ik op een beter bericht.

jeanette
 
beetje raar maar kan je wat meer vertellen over de pendel en hoe je dat doet
en jou probleem is begrijpelijk ik heb mijn nod op 23e maar ik was heel onregelmatig en sinds kort wat regelmatiger
maar ik lees me gek over zwanger worden enzenz en dat is niet goed om er zo mee bezig te zijn maar ja ik kan moeilijk doen of ik er niet mee bezig ben
maar heel veel succes
 
Hoi anna

misschien wel vreemd dat ik het zo zeg maar jij weet dat je zwanger kunt raken! Er zijn veel mensen die zelfs met die onzekerheid zitten. Ik heb zelf een kind dus ik weet dat het wel kan tenzij er iets is gebeurd in de afgelopen drie jaar natuurlijk.
Het is dus bij jou een kwestie van tijd binnen een paar maanden zal het echt wel raak zijn zo moet je denk ik denken!
 
hoi, het is indaad zo dat ik zwanger kan raken, want ik heb al 2 prachtige jongens.
wat betreft het pendelen:
vind iets van jezelf wat je kan gebruiken als pendel, een ketting met iets eraan. Ik heb bijvoorbeeld een kettingkje met een hartje eraan wat ik gebruik.
je neemt de pendel in je ene hand, je ander hand leg je plat.
je arm is los van alles.
laat de pendel zweven boven je platte hand, en bepaal voor jezelf wat ja en nee is. bv.: van links naar rechts is nee, en van voor naar achter is ja.
weet niet is ronddraaien.
stel nu een paar vragen waar je het antwoord op weet, bv, heet ik anna?
en zo doe je er nog een paar.
als het werkt, kan je vragen stellen.
je maakt contact met je hogere zelf, je intuitie, je lichaam.
schrijf je antwoorden/vragen op en bekijk na een tijdje of ze kloppen.
hecht er in het begin niet te veel waarde aan, maar kijk of het na een tijdje klopt.
het is leuk, en niet eng, want het is niet dat je met geesten ofzo contact maakt, maar gewoon met jezelf.
nou, succes ermee, en je kan meer lezen hierover als je bv op een zoeksite ilse.nl pendel intikt.
groetjes maar weer, en succes met het bezig zijn, anna
 
Terug
Bovenaan