ik word gek van mezelf....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Pffff, ik word een beetje gek van mezelf . Zoals jullie misschien wel weten ben ik begin januari gestopt met de pil. 13 Januari ben ik ongesteld geworden. Als ik een cyclus van 28 zou hebben dan was gisteren mijn nod.
Vorig weekend had ik steeds buikpijn, alsof ik ongesteld ging worden maar er kwam niets. Ook heb ik de tijd van de puistjes, altijd voor ik ongesteld wordt, ook gehad, maar nog steeds niets....

Ik voel ook geen zwangerschapstekenen, ik voel helemaal niets nu! Mijn vriend zegt dat ik er teveel mee bezig ben en dat ik zo helemaal niet ongi ga worden. Maar hoe kan ik er nu NIET mee bezig zijn????

Hoe ging dat bij jullie toen jullie net gestopt waren?

Groetjes, Tessje.

Heej Tessje,

Toen ik gestopt  ben met de pil was mijn eerste cyclus 28 dagen. De tweede 44 (!!) dat is dus nogal een verschil. Nu, mijn derde ronde, ga ik uit van 44 dagen. Maarja, misschien is mijn cyclus wel super ongeregeld en kan het nu nóg wel 10 dagen duren. Je weet het niet. Ik weet wel dat ik er ook heel erg veel mee bezig ben. Dat is toch ook normaal!!! Je hebt er voor gekozen om te stoppen met de pil... nou, dan het liefste dus ook meteen zwanger. Iedereen zegt; tel er maar op dat je er een jaar voor nodig hebt, dat is heel normaal. Dat is misschien ook wel zo, maar ze kunnen de pot op... elke maand hoop je dat het raak is. Ja toch?

Lfs Benthe

Hoi Benthe,

Fijn dat je zo snel reageert. Ik wil idd ook zo snel mogelijk zwanger raken. Ik heb wel zoiets van: het zou wel heel toevallig zijn als ik de eerste keer meteen zwanger zou raken en ik probeer daar dan ook niet vanuit te gaan.

Ik vind die onzekerheid alleen zo erg. Ik zou nu al blij zijn als ik ongesteld zou worden, alleen omdat ik dan weet waar ik aan toe ben en dan kan ik snel weer opnieuw beginnen. Nieuwe ronde...nieuwe kansen..hahahaha.

Voor jou is het vandaag spannend, he?! Is het je 44e dag? Pfffff, ik hoop niet dat ik nog zo lang moet wachten...... Je tampontest was ook helemaal positief, he?! Wordt je al super ongeduldig???? Je gaat vandaag nog testen toch (heb ik ergens gelezen volgens mij..).

Ik hoop dat je zwanger bent Benthe! Succes!

Liefs, Tess.

Ha Tessje,

Het is wel vervelend als je niet weet wat je cyclus is en de eerste keer nadat je nog ongi bent geweest van de pil wil je idd gewoon snel weer ongi worden zodat je weet hoe je ervoor staat. Dan kun je tenminste weer verder voor de volgende ronde. Hahahaha. Het is wat hè???

Ik ga dadelijk even shoppen en dan doe ik de test.
Mijn tampontest is inderdaad positief dus ik hoop dat de test van Clear Blue ook positief is!!!!! We'll see.

Ik word er helemaal zenuwachtig van, jij niet?

Kuzz

Hey Benthe,

Ja, ik word er ook zenuwachtig van, maar ik ga niet testen omdat ik geen zwangerschapsverschijnselen hebt.

Maar jij wel!!!! Goed plan om jezelf even af te leiden en te gaan shoppen. Niet teveel naar de babyspulletjes kijken, he?! hihihihihihihi.  Ik kan mezelf nog net inhouden om niet teveel te kijken naar die schattige dingetjes.....

Nou, have fun in de stad enne....heeeeeeeeeeeel veel succes vanmiddag!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop het echt voor je!

Terug
Bovenaan