<p>Dag dames, </p><p> </p><p>Ik wil heel (echt heeeeeeeeeel) graag een 3e kindje. (Dit wordt 3e ronde) </p><p>We hebben een dochtertje wat niet geheel gepland was, wel gewild en ik was van de 2e zwanger toen mijn dochtertje 8 maanden was. </p><p>Heb van beide zwangerschappen niet echr gelet op de kwaaltjes ed... (bij de 2e zwangerschap gaf ik immers nog borstvoeding dus voelde nog van alles) </p><p> </p><p>Nu probeer ik alles wat ik voel te analyseren en dat is ontzettend vermoeiend. Ik heb een cyclus van 29 dagen en vorigr 2 rondes had ik telkens bij dag 20 buikpijn alsof ik ongesteld zou worden. Nu ik rond die dagen zit, probeer ik steeds te voelen wat ik voel (if that makes sense). Ik kan het gewoon niet loslaten. </p><p>Ik heb immers ook het gevoel dat het nooit gaat lukken, juist omdat ik al een jongen en meisje heb.... allebei kerngezond..... </p><p> </p><p>Herkend iemand dit? Mijn man wordt intussen al gek van mij. </p><p> </p><p>Sorry, het bericht komt nogal zeikerig over en is niet zo bedoelt! </p>