Ik word gek van mezelf

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik word echt even gek van mezelf. Ben dinsdagmiddag ongesteld geworden, maar gisteren middag was het al bijna niks meer. Mijn borsten zijn nog steeds wat groter en ik heb een beetje een draaierig gevoel. Dusse, denk steeds....ooh misschien is het wel een innestelingsbloeding geweest. Test gedaan, negatief...maar toch blijf ik het gevoel houden.
Oooh, ik maak mezelf ZO gek.
Ik weet gewoon niet meer wat waarbij hoort.
Liefs Rianne

Oh meid wat vervelend..
Maar wel herkenbaar. Doe over een paar dagen nog een test en laat het rusten.
Bij mijn eerste ongi na het stoppen (misschien een beetje gelijkwaardig als jou eerste ongi weer) was ook maar heel even. Misschien toch geen eisprong nog gehad ofzo?
Anders volgende week ff de HA bellen?
x

Hoi Rianne,
Ik begrijp je gevoel dat je denkt dat je jezelf gek maakt. De test negatief maar toch al dingen voelen komt overeen met hetgeen wat ik ook heb gehad. Last van mijn borsten, als maar een straaltje van de douche opkwam dan deed het pijn. Duizelig en soms het idee dat ik een beetje misselijk was. De test was toch negatief en werd een tijdje later ong. (ik heb een zeer onregelmatige cyclus) Was maar 3 dagen, maar toch heb ik wel een finke bloeding gehad. Meid ik hoop dat de test het misschien nog niet helemaal goed had omdat je ZW hormoon nog te laag was. Maar probeer jezelf niet al te gek te maken... (makkelijker gezegt dan gedaan ik weet het)

Sterkte en hou je taai!

Groetjes
Sanne

Hey Rianne

Ik snap je helemaal, ben mezelf ook gek aan het maken. Lees alle forums en heb mezelf vandaag ook voor het eerst aangemeld.
Ben nu 7 dagen overtijd en 3 testen gedaan allemaal negatief. Heb normaal een cyclus van 28 a 29 dagen. Ben al 1,5 jaar gestopt met de pil, maar we beginnen pas net serieus:)
Nu gevoelige borsten en vlagen van misselijkheid, gevoel dat ik ongesteld moet worden maar wordt het niet. Toch blijven de testen negatief..
Voel me zwanger maar wordt gek van die onzekerheid. Snap je helemaal

Succes en hoop dat je gevoel goed is

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan