Ik word gek van mijn moeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hi dames,
Ik open hierbij een nieuwe klaagtopic, maar dan over ouders.
Ik heb het echt helemaal gehad met dat mens, ze mag van mij nu gewoon hartstikke omhoog vallen.

Even vertellen he, pff begin wel gewoon met vandaag.
ik moest het tel hebben van haar vriend, want die werkt ook bij de bel, waar ik dus ook werk. Ik maak iedere vrijdag verse slagroomtaart voor de bel, maar was gister die doos vergeten waar ik het in vervoer.

Dus ik bel haar en vraag om zijn nummer, moest ze weten waarom, heb ik in eerste instantie niet verteld, ik kreeg nummer en probeerde hem te belllen, maar belde per ongeluk mijn moeder weer, moest ze weer weten waarom, dus ik maakt toch niet uit, ik moet hem even hebben. Ik naar de bel gebeld en aan mijn moeders vriend gevraagd of hij na zijn werk even die doos af kon gooien bij mij, anders moest ik eerst naar de bel om die doos te halen en vervolgens weer naar huis om die ytaart te maken en dan weer op en neer om die taart daar af te geven, had ik geen zin in, dus hij zei dat hij die wel zou komen brengen.

Nog geen minuut later belt mijn moeder mij weer op om te vragen(lees eisen) waarom ik hem gehad moest hebben, dus ik zei tegen haar, ben jij soms van de politie, en maakte ook zo'n sirene geluid.
Zij bleef aandringen dat ik haar dat moest vertellen, dus ik uiteindelijk gezegd dat ik aan hem had gevragen of hij die doos af wou gooien, oh zei ze dan ga ik weer hangen.

Niet dat ze even aan me vraagt hoe het met me gaat of met Lynn en hoe het was geweest bij de wijk, want ze wist dat ik er van de week ban geweest, want ik had haar zelfs nog gevragen of ze mee ging, maar ze kon niet.

Dus ik die taart maken, staat m'n moeder aan de deur met die doos, ik aan haar wil je even bak koffie komen vatten, nee zegt ze want ik zou alleen even op en neer gaan en ga nu weer terug naar de bel(voor degene die het nog niet weten, de bel is het eetcafe waar ik werk)

Ik even later met taart naar de bel, ik die taart daar in de koeling gezet en ga heel demonstratief aan de bar zitten, komt ze langs gelopen, en vraagt aan me, waarom kom je niet bij ons zitten? Dus ik; omdat ik daar helemaal geen zin in heb(al goed nijdig) Ik vind het niet normaal dat je niet eens even bij me een koffie kan drinken, maar wel dat je nu wil dat ik hier bij je aaan tafel kom zitten, daar heb ik gewoon geen zin in. Zegt ze tegen mij; Nou ik had gewoon al afgesproken om hier te zitten, ja tuurlijk zei ik tegen haar, koffie achterover gekletst en ben aangelopen.
Stomme k@t.

Aaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggghhh

Ik ben zo kwaad op haar.

Oh ja en de reden dat zij kwam en niet mijn moeders vriend, is omdat dat stom mens meent dat wij iets hebben samen, dat is natuurlijk niet, maar zij ziet overal een complot in.
Ik al vaker tegen haar gezegd dat zij hiermee moet ophouden, en dan zegt ze tegen mij, tja het zal niet de eerste zijn, die de moeders vriend afpakt. Zij heeeft dan zo'n docu gezien en meent dan ook dat dat bij haar het geval is.

Meeste moeders zouden het fijn vinden als een dochter goed met haar stiefvader overweg kan, maar zij niet.
Zo lucht even op, tja niet echt maar moet het even kwijt
X

Hierbij zet ik mijn moeder te koop. Ik wil een nieuwe moeder en ook een nieuwe oma voor Lynn, want ze kan alleen maar leuk doen an public.

Hoi Kiekje

wat ik me afvraag? Waarom heb je je moeder niet gewoon gelijk verteld waarom je zijn nr nodig hebt? Dan had je volgens mij helemaal geen gezeur  gehad? Of ligt het nu aan mij?

Liefs Maaike mv Twan

Ik zou willen dat ik gek werd van mijn moeder. Nu word ik gek van het haar missen omdat ze niet meer leeft.....

Hi twanniemam,
Ik begrijp wat je zegt/vraagt, maar ze is voor zover ik weet toch niet van de politie?!
Het moet haar toch gewoon niet uitmaken, waaorm ik iemand nodig heb, in dit geval haar vriend. Is toch logisch wanneer ik om zijn hulp vraag, zij me er niet mee kan helpen?! En dat ik het zelf ook niet kan/wil?!

Ik heb er gewoon zo'n schurfthekel aan, dat zij zo verrekte jaloers is.

Kijk en als het nu een pure interessevraag was, zou ik het wel verteld hebben, maar dit was gewoon omdat zij meent alles te moeten weten, en het ging niet om haar, en ik moest haar hulp niet hebben maar die van hem, klaar uit.

Als zij mijn man moest hebben om weet ik wat voor reden, ga ik ook niet duuzend keer vragen, waarom en hoe en wat en waar, en zo.

Ik vind het gewoon belachelijk(druk ik nog zachtjes uit) dat zij haar eigen dochter gewoon niet vertrouwd.

En ook nog dat ze zo ego is, loopt me al zeker een half jaar te beloven, dat ze met mij kleren gaat kopen voor Lynn,   en dan zegt ze iedere week ja volgende week spreken we iets af, of dan zitten we toevallig samen ergens, en zegt ze dat moeten we vaker doen, maar belt dan nooit. Ik kan ook bellen, maar zij heeft veel doktersafspraken, dus is het handiger dat zij mij belt wanneer ze tijd heeft.

Ook zegt ze het regelmatig af, omdat ze dan hoofdpijn heeft of rugpijn, of aan haar grote teen, ofzo.

Bij mij thuis wil ze niet komen, maar bij de bel wil ze dan de superoma uit gaan hangen, nou dank je hartelijk.

Als ze me van de week belt, of komt langs dan zal ik het haar wel eens haarfijn uit gaan leggen, dat het zo voor mij niet hoeft.
Ik heb er gewoon geen zin meer in, dat ik iedere keer weer goede hoop heb, dat het wel een fatsoenlijke moeder wordt, maar krijg toch iedere keer de kous op m'n kop. Ik heb het gewoon even gehad.

En Daisy en andere moeders die geen ouders meer hebben, ik snap je reactie, ik heb een goeie vriendin, die net voor ze zwanger werd van haar zoontje haar vader heeft verloren aan kanker, en tien jaar ervoor haar moeder, dus die is alleen, en zelfs zij zegt dat mijn moeder gewoon niet spoort, en alleen maar met haarzelf bezig is, en de rest om haar heen laat butsen. Zij vindt het zelfs knap dat ik er uberhaubt nog contact mee heb, gezien de emo schade die ervan heb geleden en nog.

En nee niet alleen over vandaag, er zijn een hoop dingen gebeurd, en val je niet aan, maar ik vind wel dat ik dit hier mag vertellen, en nogmaals vind ik het heel vervelend dat jij geen moeder meer hebt, maar betekent niet dat ik mijn moeder haar gang mag laten gaan, omdat zij leeft.

En Ik wil je echt niet kwetsen, dat meen ik oprecht en als ik dit nu doe door je deze reactie te geven, dan hoop ik dat je open staat voor mijn excuses.

Uhh dames, ga nu niet denken dat ik softie word, maar ik bedoel hier gewoon echt niemand mee te kwetsen.
Ga nu even koffie drinken en hopen dat ik rustig word, want ik ben in alle staten, nu Lynn heerlijk ligt te slapen.

X

hoi

wat vervelend allemaal!!!

Ik heb echt een schatje van een moeder dus geen klagen

xx wen mv tycho

Hoi Kiekje,

Ik hoop dat je begrijpt wat ik ga zeggen...
Je moeder is zoals ze is. Als jij je daar aan stoort (en volgens mij stoor je je er de hele dag aan, en misschien nog wel langer) dan is dat JOUW probleem en niet  die van je moeder. JIJ loopt je de hele dag op te vreten en te irriteren. JIJ   hebt de keus om er anders mee om te gaan.
Ik was ook niet altijd 2 handen op 1 buik met mijn moeder. Mijn moeder is wel "omhoog gevallen" in de zin van dat ze (hopelijk) nu van boven naar ons kijkt. Kijk maar uit wat je wenst, je kan je niet voorstellen hoeveel spijt je zal hebben als het echt gebeurt!
Succes met je moeder, maar vooral met jezelf!

Groetjes,
Ellen

Terug
Bovenaan