Ik word gek vd testen! Help

<p><span style="display: inline !important; float: none; background-color: transparent; color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: Open Sans,sans-serif; font-size: 13.5px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: 0.44px; line-height: 21px; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-shadow: 1px 1px 1px rgba(0,0,0,0.02); text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px;">Eerder had ik een topic dat ik vorige week een digitale test vd Etos had gedaan die was positief, dag erna in de middag digitale van Clear Blue indicator die was negatief. Paar dagen later deed ik weer in de ochtend een digitale vd Etos ook positief. En vanmiddag een van de Action die is negatief! Wat is dit nou?? Ik heb wel gevoelige borsten en ik ben misselijk. Maar ik word gek eigenlijk! </span><br style="background-color: transparent; box-sizing: content-box; clear: none; color: rgba(44, 44, 44, 0.85); display: inline; float: none; font-family: Open Sans,sans-serif; font-size: 13.5px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: 0.44px; line-height: 21px; margin-left: 0px; margin-right: 0px; max-width: none; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-shadow: 1px 1px 1px rgba(0,0,0,0.02); text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; width: auto; word-spacing: 0px; padding: 0px;" /><span style="display: inline !important; float: none; background-color: transparent; color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: Open Sans,sans-serif; font-size: 13.5px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: 0.44px; line-height: 21px; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-shadow: 1px 1px 1px rgba(0,0,0,0.02); text-transform: none; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; word-spacing: 0px;"> Wat denken jullie?  Zal ik de verloskundige binnenkort afwachten?</span></p>

Ik zou stoppen met testen en gewoon een afspraak inplannen! Ik heb bij beide zwangerschappen in totaal maar 1 test gedaan, was doe positief dan was ik zwanger je maakt jezelf alleen maar onzeker zo, je heb meerder positieve testen gehad dus je ben hoe dan ook zwanger,  hoe het verder verloopt kunnen de testen ook niet zeggen. Succes en geniet van je zwangerechap! 

Misschien even langs de huisarts om bloed te testen? Idd wel een vaag verhaal. Of zou je nog heel vroeg zijn dat niet elke test het ziet? 
Succes ermee!

Sochtends is je plas geconcentreerder dan smiddags dus daar zou het aan kunne liggen
Waarom als je test en hij geeft  positief aan blijven  testen  een streep  is een streep  ?

De clearblue heeft een hoge concentratie aan het hcg hormoon  nodig om positief te zijn.
Ik zou contact op een met verloskundige of de huisarts. Die kunnen je beter helpen. 
Verder zou ik niet meer testen. Testen is niet betrouwbaar of je nou wel of niet een miskraam krijgt. 
En gefeliciteerd je bent zwanger. Vooral genieten 

Terug
Bovenaan