Ik word gek!!

Hoi allemaal, vind het leuk om te lezen dat er veel mensen zwanger zijn, sommigen al na 1 of 2 ronden! Wij zijn al in ronde 9, en nog steeds niets. Alles gaat verder goed, mijn cyclus was meteen al 27 dagen. Nu moet ik wachten op mijn NOD, en ben ik weer bang dat het niets is. Soms ga je echt twijfelen aan jezelf... Moest ik even kwijt! groetjes, leeuw

Niet twijfelen aan jezelf hoor! Bij de ene lukt het gewoon sneller dan bij de andere, jouw tijd komt nog en ik hoop zo snel mogelijk!

Gebruik je ovulatietesten of temp je?

De meeste dames gaan namelijk na 8 maandjes ongeveer over op extra middeltjes. Dat is wat ik op forums lees hoor, zit zelf in ronde 2.

Succes meid!

An

hoi Leeuw,

Ik begrijp precies wat je bedoeld, ik ben deze week ronde 11 alweer ingegaan. Mijn cyclus was meteen 28 dagen al is hij daarna soms wat en soms wat korter geworden. Geduld hebben helaas...maar je bent niet de enige!!

Marielle

Hoi Leeuw
Absoluut niet twijfelen aan jezelf Hoor!!!!Ik heb ook afg vrijdag ontzettend gebaald en dan ga ik mezelf lekker verwennen. Bv even shoppen(handig de uitverkoop).
Maar onze tijd komt ook
Annne

Hai Leeuw,

Ik heb zelf meer dan een jaar moeten wachten en ik herken je moedeloosheid. Niet opgeven hoor! Probeer jezelf lekker te verwennen (iets leuks voor jezelf te kopen bijv. of jezelf een beautydagje cadeau doen). Veel mensen zullen zeggen, je moet er niet aan denken, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik was ook echt de wanhoop nabij en toen was ik toch opeens zwanger (zonder medisch ingrijpen). Na een jaar kun je overigens bij je huisarts terecht voor een evt doorwijzing naar de gyn.. Na 4 maanden bij de gyn. was ik zwanger. Ik wens je erg veel sterkte en ik hoop van harte dat je snel zwanger zult zijn.
liefs
merijntje

Terug
Bovenaan