Ik word gek!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames en Tamara,

Ik denk sinds enkele dagen elke keer dat ik ongesteld word, maar dat is niet zo. Ik heb ook maar heel af en toe buikkrampen en dan gaan ze weer weg. Ik zit nu op de tiende dag na mijn eisprong en mijn temp is nog steeds hoog. Ook heb ik nog steeds een witte afscheiding en verder ben ik soms heel erg misselijk en dan ineens weer niet. Mijn borsten zijn wel een heel klein beetje gevoelig, maar niet super gevoelig,dat waren ze eerst wel! Als het goed is moet ik vrijdag of zaterdag ongie worden, maar ik hoop zo dat het wegblijft. Weet iemand toevallig wat dit betekent, en zijn er meer mensen met deze kwalen??

Kan iemand me misschien helpen??

Liefs,
Lelie

Ik moet ook donderdag of vrijdag ongi worden. De symptomen die jij opnoemt herken, soms denk ik dat het allemaal tussen mijn oren zit. Maar bij mijn eerste zwangerschap, dochter is nu 18 maanden, had ik ook steeds ongi-gevoek, dus het kan. Duimen maar.

Tjonge dit vind ik erg grappig!
Ik wou bijna hetzelfde verhaal vertellen als jij!!!!!! ;) Ik moet ook als het goed is (als ik een cyclus van 4 weken heb) a.s. vrijdag ongi worden en heb precies dezelfde symptomen als jij!!!!! :) Laten we alledrie hopen dat het voor ons dit keer raak is! ;) Ahhh, ik word er ook helemaal gek van!!!! Straks moet ik nog 1 week extra wachten voordat ik het zeker weet!!! :(
Succes dames en sterkte met wachten.... ;)

ik ken het gevoel, ik ben 2 jan voor laatst ongi geweest en dat was 2 dagen terwijl ik normaal 4 of 5 dagen ben.
als mijn cyclus 4 weken is zou ik dus al ongesteld moeten zijn maar tot nu toe nog niks, wel wat krampen, maar niet zoals normaal en het trekt ook elke keer weg. ook heb ik zere borsten en ben ik moe en moet vaak plassen. ik wacht het nog even af, durf geen test te doen ivm teleurstellingen..

succes

groetjes...

Hoi meiden,

Wat grappig dat we allemaal dezelfde symptonen hebben!! Laten we dan maar hard voor elkaar duimen.

Ik heb vannacht heel erg onrustig geslapen en mijn borsten deden echt veel pijn. Ik moest ook heel de nacht door steeds mijn bed uit om te plassen. Om gek van te worden.

Liefs,
Lelie

succes iedereen!

ook hier hetzelfde verhaal.
Met vlagen erg misselijk en witte afscheiding.
Morgen (dus vrijdag) NOD als mijn cyclus niet is opgeschoven. De laatste keer kwam mijn NOD 3 dagen later dan 'normaal'. Vraag me wel af of de verschijnselen niet tussen de oren zitten!

Hier ook het zelfde verhaal, maar ik ben nou al 4 dagen overtijd, heb dinsdag een test gedaan, maar die was negatief, ik ga denk ik van het weekend een test doen. Wel heel erg zenuwachtig. We zijn al 5 maand bezig en ik ben 15 jaar aan de pil geweest.
Groetjes kaatjes.

Terug
Bovenaan