Ik word gek!!!???!!!!

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Heb jullie echt even heel hard nodig. Word knettergek nl.
Morgen is het 15 dagen geleden dat ik de inseminatie heb gehad en mag ik testen.... Tot nu toe zijn er geen  te bekennen. pffffffff maar ik ben er niet gerust op. De zenuwen en hormonen gieren de hele week al door m ´n lijf. En dan komen de enorme emo momenten er ook nog bij..  Was mijn mannetje deze week ook nog voor het werk hele week weg.. dus geen lekkere knuffel of schouder voor mij deze week. Ik heb de testen al wel in huis maar ik durf het gewoon niet aan.  De vorige 2 IUI ´s had ik hier toch echt veel minder last van..  Vannacht amper een  oog dicht gedaan.  In  mijn hoofd is het een achtbaan van stemmen, wel-niet-wel-niet; heb er geen controle meer over.
TV kijken is  ook niet een echte afleiding,  in elk commercial blok zitten wel zwangere vrouwen of baby ´s... AAAAHHHHHH.
Wat zouden jullie doen, morgenochtend wel meteen testen of nog ff wachten????? Ik weet het niet hoor, aan de ene kant wil ik het weten maar aan de andere kant.. als het niet zo is hoef ik dat toch ook nog niet te weten...   Nou ja  ik ga zo maar ff een bakkie doen en dan nog twee uur wachten  en is mn manneke  er ook eindelijk  weer. Als het aan hem ligt wordt er trouwens meteen getest..  Duimen jullie nog ff mee...
Liefs Scorpy

hoi scorpy, ik hoop zo voor je dat het zo is natuurlijk, ik zou morgen gelijk een test doen als het dan toch mag waarom niet!! als het niet zo is dan weet je dat meteen en dan heb je wel   een klote gevoel natuurlijk maar dan weet je wel waar je aan toe bent !!!! zit je niet meer zo in de stress en stress is helemaal niet goed he!!!
ik ben zo benieuwd laat je morgen iets weten als je de test hebt gedaan!!??
tot snel, veel succes groetjes wendy

Hoi Scorpy,

Meid ik herken je verhaal zo ontzettend goed. Het is gewoon te spannend zo tegen het eind. Ik denk zelf dat als ik je verhaal zo lees, gewoon morgen gelijk moet gaan testen. Het mag tenslotte en waarom moet je jezelf dan nog langer gaan pesten. Tuurlijk ben je bang voor het resultaat. Maar vergeet niet hij kan ook super goed zijn. En ja net als wat wendy zegt, is hij negatief dan weet je waar je aan toe bent. Dan kom je hier maar weer heen en gaan we je allemaal ontzettend troosten. Oh ik zal zo ontzettend voor je duimen dat het goed is.
Nou meid probeer niet te veel te stressen, vanacht lekker slapen en morgen gewoon voor duidelijkheid zorgen. Ik zal aan je denken.

Groetjes Van Cindy

Hoi Scorpy.

Ik geloof dat wij helemaal in hetzelfde schuitje zitten!! Ik heb ook morgen mijn NOD en ik ben ook al een paar dagen helemaal op van de zenuwen, begin onderhand echt knettergek te worden!!! Alleen wij hebben afgesproken om zaterdag pas te testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden....nog langer wachten dus! Als ik jou was zou ik wel morgenochtend gewoon testen, met ochtendurine, dat is zekerder. Ik kon het vanmorgen al niet meer laten en heb met zo'n goedkope internet-test al getest....negatief natuurlijk. Maar goed, zo lang er geen  te bekennen zijn is er nog hoop toch? Ik heb ook nog clearblue digitaal liggen, voor 'het echie' zaterdag, als het zover komt... Ik ben trouwens ook helemaal emotioneel en stuiter van de hormonen, maar dat kan ook wel eens voorkomen als ik ongesteld moet worden, vette PMS dus! En ik heb al sinds gisteren een weeig gevoel in mijn bekken en onderrug, heb ik ook altijd als ik ongi moet worden, maar ook die twee keer dat ik zwanger was.....vaag dus! Ik hoop het echt zooooo voor je dat je zwanger bent! En dan ik nog! Gaan we gezellig samen naar het volgende forum, hoe meer hoe beter. Maar nu loop ik wel erg hard van stapel, eerst komende nacht nog doorkomen, sterkte hoor! En we lezen het morgen wel hier he, wat de uitslag was!

Liefs, Anke

Hoi Scorpy,

Ik ben vreselijk voor je aan het duimen en heb een kaarsje voor je branden!
Hopelijk breng je snel heel goed nieuws....

toi toi toi....
liefs mama peet

Hoi Scorpy, ik weet precies wat er nu door je heen gaat, ik heb dat van de week ook gehad. Meid, wees wijs en ga gewoon testen, al is het negatief, dan weet je dat in ieder geval, maar dan kan je in ieder geval lekker slapen vannacht, tenminste, dat hoop ik voor je. Ik teste afgelopen dinsdag voor de 2e keer negatief, maar kon gewoon niet meer wachten, was helemaal aan het flippen, dus gewoon gedaan ..............en daarna kon ik er toch weer tegen, echt, het helpt.

Misschien lig je al op één oor, maar vond dat ik dit toch nog even moest laten weten, ik ga nu ook mijn padje korten........

Succes, dikke kus van Pleun

Terug
Bovenaan