Ik word gek!

Hallo allemaal,

Ik word helemaal gek.
Ik maak mezelf helemaal gek.
28 juli heb ik een miskraam gehad met 8 weken.
Dat is morgen 6 weken geleden.
En ik ben nog steeds niet ongi.
Bij mijn miskraam met 18 weken weet ik echt niet meer hoelang het duurde voor ik weer ongi werd.

En ik weet dat het 4 tot zelfs (bij sommige) 10 weken kan duren.

En toch blijf ik mezelf gek maken dat ik misschien wel weer zwanger ben, dat hoop ik natuurlijk.

Nu heb ik afgelopen zondag wel even een testje gedaan om mezelf weer met mijn benen op de grond te zetten maar dat heeft maar 2 dagen geduurt en nu is het weer zover ik maak mezelf met de gedachte misschien toch wel.

Ik heb wel wat verdachte klachtjes, maar het kan ook zijn dat ik die verzin of denk te hebben, of ze zo graag wil hebben dat ik ze ook echt heb.

Waarom moet het zo lang duren!

Het enige wat ik wil is duidelijkheid, een simpele ja of nee.

Soms ben ik die spanningen echt zat en hoop ik dat ik al mijn kind in mijn armen had en verder kon gaan met het leven.

liefs muisje

Echte controlfreaken zijn we. Maar ik kan je helemaal volgen hoor, ben net zo. We willen gewoon weten van het hoe het wat en vooral het waarom. Ik was zelf mijn temp gaan opnemen na de bevalling. Ik wilde gewoon weten wanneer mijn eisprong was, om zo te weten wanneer ik mijn menstruatie kon verwachten. Was behoorlijk relaxed hoor, want het klopte gewoon en scheelde een hoop onnodige, zou ik alweer, en scheelde ook een zwnagerschapstest.

Als ik jou was zou ik nog effies wachten, maar anders toch even aankloppen bij de huisarts of gynaecoloog. Misschien kunnen zij een stukje onzekerheid wegnemen.

Sterkte
Miep

Hey Muisje,

Ik weet precies hoe je je voelt!!!! Erg he dat wachten en alleen maar bezig zijn met het zoeken naar kwaaltjes. Ik ben na een miskraam ook niet meer ongesteld geworden. Gelukkig was ik wel in een keer zwanger. En de testen gaven 2 weken lang negatief aan. Na die 2 weken kwam eindelijk! Het was positief. Dus lief muisje het kan alle kanten op gaan! Ik hoop echt voor je dat je het zelfde hebt als mij want het is echt een hele erge geruststelling. Dat wachten op de Reddevils is ook niets!

Liefs,

Danielle

Hoi hoi,

Nou ik vroeg om duidelijkheid en gisteravond kreeg ik dat.
Daar waren de rodeduivels.
Maar nu vond ik het meer engeltjes.

nu kunnen we weer gericht te werk gaan

Liefs muisje

hoi hoi

ohhhhhh dat is fijn he... volgens mij ben je nog nooit zo blij geweest met je ongi als toen... of niet hahahahaah

nou fijn dat je weer weet war je aan toe bent...

geniet ervan?!?!?!

liefs tobi

Terug
Bovenaan