Hallo allemaal,
Ik word helemaal gek.
Ik maak mezelf helemaal gek.
28 juli heb ik een miskraam gehad met 8 weken.
Dat is morgen 6 weken geleden.
En ik ben nog steeds niet ongi.
Bij mijn miskraam met 18 weken weet ik echt niet meer hoelang het duurde voor ik weer ongi werd.
En ik weet dat het 4 tot zelfs (bij sommige) 10 weken kan duren.
En toch blijf ik mezelf gek maken dat ik misschien wel weer zwanger ben, dat hoop ik natuurlijk.
Nu heb ik afgelopen zondag wel even een testje gedaan om mezelf weer met mijn benen op de grond te zetten maar dat heeft maar 2 dagen geduurt en nu is het weer zover ik maak mezelf met de gedachte misschien toch wel.
Ik heb wel wat verdachte klachtjes, maar het kan ook zijn dat ik die verzin of denk te hebben, of ze zo graag wil hebben dat ik ze ook echt heb.
Waarom moet het zo lang duren!
Het enige wat ik wil is duidelijkheid, een simpele ja of nee.
Soms ben ik die spanningen echt zat en hoop ik dat ik al mijn kind in mijn armen had en verder kon gaan met het leven.
liefs muisje
Ik word helemaal gek.
Ik maak mezelf helemaal gek.
28 juli heb ik een miskraam gehad met 8 weken.
Dat is morgen 6 weken geleden.
En ik ben nog steeds niet ongi.
Bij mijn miskraam met 18 weken weet ik echt niet meer hoelang het duurde voor ik weer ongi werd.
En ik weet dat het 4 tot zelfs (bij sommige) 10 weken kan duren.
En toch blijf ik mezelf gek maken dat ik misschien wel weer zwanger ben, dat hoop ik natuurlijk.
Nu heb ik afgelopen zondag wel even een testje gedaan om mezelf weer met mijn benen op de grond te zetten maar dat heeft maar 2 dagen geduurt en nu is het weer zover ik maak mezelf met de gedachte misschien toch wel.
Ik heb wel wat verdachte klachtjes, maar het kan ook zijn dat ik die verzin of denk te hebben, of ze zo graag wil hebben dat ik ze ook echt heb.
Waarom moet het zo lang duren!
Het enige wat ik wil is duidelijkheid, een simpele ja of nee.
Soms ben ik die spanningen echt zat en hoop ik dat ik al mijn kind in mijn armen had en verder kon gaan met het leven.
liefs muisje