Hoi allemaal,
O wat kan wachten toch immens lang duren.
Ik heb morgen mijn NOD en al sinds de ei-sprong het rare gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik heb absoluut geen symptomen. Hoe ik aan het idee kom geen idee. Maar ik kan je wel vertellen dat 2 weken dan heeeeeeeeeel erg lang duren.
Gisteravond een test gedaan maar die was negatief.
Mijn temp is echter niet (echt) gedaald. ma 37.3, di 37.2 woe 37.3, do37.2 vrij &zaterdag 37.1. Normaal zakt mijn temp tot onder de 36.9. Ik snap er dus echt niks meer van.
Daarnaast pendel ik wel eens en de pendel zegt nog steeds dat ik zwanger ben. En dat zou géén wensdenken zijn.
Ik denk dat ik toch nog maar een paar dagen moet wachten.
Hopelijk heb ik nog genoeg nagels over om op te bijten
Daarnaast ben ik morgen jarig, dus een mooier kado zou er niet zijn.
Jullie horen het nog wel.
Ondertussen word ik gewoon gekker!!!!
Liefs
Een totaal ondersteboven en bovenmatig gemiddeld ongeduldige
Joanna
O wat kan wachten toch immens lang duren.
Ik heb morgen mijn NOD en al sinds de ei-sprong het rare gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik heb absoluut geen symptomen. Hoe ik aan het idee kom geen idee. Maar ik kan je wel vertellen dat 2 weken dan heeeeeeeeeel erg lang duren.
Gisteravond een test gedaan maar die was negatief.
Mijn temp is echter niet (echt) gedaald. ma 37.3, di 37.2 woe 37.3, do37.2 vrij &zaterdag 37.1. Normaal zakt mijn temp tot onder de 36.9. Ik snap er dus echt niks meer van.
Daarnaast pendel ik wel eens en de pendel zegt nog steeds dat ik zwanger ben. En dat zou géén wensdenken zijn.
Ik denk dat ik toch nog maar een paar dagen moet wachten.
Hopelijk heb ik nog genoeg nagels over om op te bijten
Daarnaast ben ik morgen jarig, dus een mooier kado zou er niet zijn.
Jullie horen het nog wel.
Ondertussen word ik gewoon gekker!!!!
Liefs
Een totaal ondersteboven en bovenmatig gemiddeld ongeduldige
Joanna