Ik word gek!

A

Anoniem

Guest
Ik weet het niet meer... ik heb sinds zaterdag dat m'n borsten een beetje lekken (borstvoeding). Niet veel maar er komt melk uit. Ook jeuken mijn tepels. Zo'n irri gevoel. Had er de hele dag last van. Zo erg dat ik het niet kon weerstaan om een test te kopen. 3x raden....negatief. :(
Ik ben vandaag op dag 30. Laatste 2 x was 32dgn & 33dgn.
Dus woensdag/donderdag moet ik ongi worden.
Ik heb nu met mijzelf afgesproken tot vrijdag af te wachten.
M'n tepels jeuken nog steeds.
Weten jullie wat het kan zijn?
Dus help,help,help!!
Liefs
Mieka

Nee sorry ik kan je niet helpen! hoop dat het van een eventuele zwangerschap is natuurlijk!
hopelijk is er iemand die je beter kan helpen!
liefs

Ook ik had hier last van (de jeuk) en ook niet zwanger.. Tis gewoon ff afwachte,, maarja das moeilijk.. ik weet 't. Wij zitte inmiddels alweer in ronde 9.

In welke ronde zit je?

Ik zit in ronde 2. Ik heb een dochter van 14 mnd. De 1ste zwangerschap duurde 14 mnd en we gingen toen bijna de molen in.
x

hallo,

kan het zijn dat je er teveel mee bezig bent? dan kan het zijn dat je lichaam je voor de gek houdt,... Ik hoop voor jou dat het toch een zwangerschap blijkt te zijn.,

Heel veel succes nog even met wachten

liefs

Heb je geen pijn aan je borsten? Niet om je bang te maken maar ik heb flinke borstontstekening gehad (beide kanten zonder zwangerschap) en dat begon ook zo. Hou het even in de gaten en als je verhoging krijgt gelijk even de ha bellen.

Normaal heb ik niet zoveel last van m'n borsten.

Het kan idd dat ik er te veel mee bezig ben. Ik probeer het af te houden en niet te veel aan te denken. Laatste 2 dagen is het moeilijk.

We zullen zien.

haha, ja dat klinkt ook altijd zo leuk..
niet teveel mee bezig zijn... maar daar heb je geen invloed op...

Succes!!
xx

Terug
Bovenaan