ik word gek!

ppfff...moet het ff kwijt hoor maar ik heb zoooo genoeg van dat gehuil van Vince.Volgens cb is dit nog weinig...van ong 19.00 tot 22.00 uur en vandaag al heel de dag! bah!! kan hem geen seconde neer leggen want dat huilt ie al..hij heeft vandaag pas een half uur geslapen!!!!!!

hoe oud is vince nu???
ik heb van de weekeind zelf de boek oei, ik groeg gehaald en het klink als een sprongetje... zeg maar dat kinderen zit in spronnetjes ontwikkelen... en krijgen een keer in de zo veel weken een nieuw ontwikkellingen en dan zijn ze even de draait kwijt en heel erg hangerig en huilerig...

van af de uit gerekenden datums is de eerst rond de 5 weken en dan rond de 8 en dan rond de 12 weken er zijn er intotaal 10 de laats is rond de17 maanden!!

op de website van oei ik groei staat er wat uit leg...

succes...

hey....

Stom ik heb dat boek ook! en niet eens aangedacht om er in te kijken!...bedankt voor je reactie!

Vince is morgen 7 weken....ik werd echt moedeloos van dat gehuil..pfff

Merijn heeft ook wel eens van die huilbuien of wat hangerige dagen. Ik draag hem dan bij me in een draagdoek, dat werkt heel goed en heb ik toch mn handen vrij om wat te doen. Gelukkig heeft hij het niet zo vaak! Tot nu toe twee keer een dag en af en toe 's avonds ook wel.
Voor meer info over draagdoeken kun je kijken op slingomama.nl of op dragenenvoeden.nl
Een goedkope en fijne baby doek is de tricot slen. Je kun trouwens ook goed een lange, brede, stevige sjaal gebruiken en die over een schouder knopen (soort slendang).

Ik weet niet of je hier wat aan heb, maar iig succes met Vince!

zelf draag ik de klein ook altijd... en dan in recht op houding voor me... heb net deze site bekenen en de film die er op zit bekeken...
hier hebben ze meerder houding voor het dragen... zelf tot nu toe allen recht op gedragen... voor me... maar hij word daar te nieuwschierig voor... straaks de heubdarging proberen...

Ook ik doe onze jongen in een draagdoek, heel even wil hij het niet maar zodra hij in slaap dommelt zie je hem helemaal ontspannen. Eerst had ik een heel lang laken gemaakt maar nu heb ik de bykay gekocht. Wel prijzig vind ikzelf, maar als ze er rustig van worden wel lekker. En hij slaapt dan ook lekker door in de nachts.

Ze zeggen dat hoe meer je het kindje bij je draagt overdag hoe beter het s nachts doorslaapt. Nou kan ik hem niet de hele dag bij me houden maar als ik s avonds tv kijk, ligt hij lekker bij me en kan ik gewoon wat te drinken pakken bijvoorbeeld.

ik heb ook een peutertje lopen van bijna 2 en daarom heb ik juist een draagdoek, dan kan ik ook wat voor haar doen. Maar zij hoeft niet opgetilt te worden dat scheelt weer.

Terug
Bovenaan