ik word gekkk

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

zijn jullie het al zat?!?
nou ikke wel en ik ben nog maar 36weken en 5 dagen
het komt me echt me strot uit. ik ben heel blij met me babytje maar  ik kan nog zo weinig of ik heb al last van harde buiken. moeite met me sokken aandoen.
en nu heb ik de hele dag al last van harde buiken en ik zit gewoon stil!!!
last onderin me rug en het gevoel dat ik ongi moet worden. en voel me warm,koud,warm,koud enz.....
steken in me schaambotje. misselijk. de hele dag naar de wc
drink heeeel veeel.en ik ben ook nog doodmoe van het 10000 keer wakker worden s'nachts van harde buiken en naar de wc moeten.

ik moest dit ff kwijt hoor want nog ff en ik ga heeell hard janken.

gelukkig is me man heel lief voor me dus dat doet me dan wel weer een beetje goed maar o god wat word ik hier gek van.

-x- danielle
36 w & 5 dgn

he kleintje,

hahahahahahahahaahahah
nee lach je niet uit.. lach omdat ik een zelfde soort verhaal net heb geplaatst in het sept forum!
vannacht halve nacht recht-op gezeten.. het ZUUR...    paar keer klein  slokje anti zuur genomen.. na 2de slokje was het rennen naar de  badkamer.. met mijn shirt als opvang!
vreselijk zitten overgeven..
ik slaap mega klote! en ik kan je vertellen dat slapen echt bijna hobby nummer 1 van mij is... of was??????
ik heb echt ong 8uur slaap nodig als  het er geen 9 zijn..   nu slaap ik dus..  7u en dat in stukjes van 1.30 of als ik geluk heb 1.45..
ik ben PAS 34w en 2dagen...  
ik wil zo graag weer eens een nacht lang slapen.. al is het maar 6u.. zonder pauze!!!!
heb het  gevoel in mijn hoofd alsof het midden in de nacht is of dat ik de hele nacht heb gewerkt.. ben zoooooooo moe.. maar slapen NEU
lekker liggen NEU... HOE?????
door het recht opslapen krijg ik ook pijn in mijn nek.. en waar kan ik mijn buik laten?
misschien gat ik het bed knippen en daar met buik in gaan liggen?????

.............klaag klaag klaag...........
maar kan je wel vertellen dat ik super blij  met dit kleintje ben.. alleen mag ie wel snel komen 37weken ofzo.. hahaha
wel lekker ff klagen.. thuis kan je het niet echt doen! dan moet je blij zijn... en vooral niet klagen..

liefs Annemieke

Shit....

Moet ik me nu zorgen gaan maken meiden???? ik heb ook dat nare gevoel in me buik......net of er een ongesteldheid aankomt.....en ja ook al die andere klachten...maar ik ben pas 32 weken....veeeel te vroeg toch?????

Hellluuuuuuup.

Sterkte met jullie nare kwalen meiden.

Liefs Gea
32 wkn

Hihihi jep...ken het gevoel. Vandaag precies 37 weken. Nu gaat het wel weer, maar ik had gisteren zo'n dag dat ik de hele dag door wel kon huilen. Gelukkig heb ik ook een lieve vriend die heel veel geduld met me heeft en tegen mijn uitspattingen kan (alles wordt op hem afgereageerd)

Morgen weer naar de vk en dan iedere week op controle. Nog een paar weekjes te gaan. Lijkt kort, maar als je al thuis zit vanaf de 24e week omdat je veel rust moet houden kruipen de dagen toch wel voorbij.

Het gezegde klopt precies....de laatste loodjes....
Iedereen veel sterkte. Liefs Ellen

Hoi meiden,
ik ben nog lang niet zo ver, maar wil jullie toch veel sterkte wensen. Bah bah...
wie dit allemaal heeft bedacht? Net alsof de bevalling nog niet erg genoeg is. Komen al die kwaaltjes er ook nog eens bij. En na de bevalling is het ook niet allemaal weer gewoon als vroeger heb ik begrepen. Dat die mannen maar een beetje respect voor ons hebben.
Zet hem op! Nog de laatste loodjes!
Groetjes V.
19 weken en 2 dagen.

blij te horen dat ik niet de enige ben. pffff om de anderhalf uur wakker 's nachts terwijl ook ik graag een nacht lang doorslaap. En dan het omdraaien met zo'n joekel van een buik... gewoon niet te doen. En dan om de haverklap plassen. Elk steekje in je buik over hard plekje.... zou dit het begin zijn?? Het afwachten van wanneer begint het nou dan???   Ik wil mijn kindje zien en vasthouden, knuffelen!!! *zucht*

maar goed, we zullen geduld moeten hebben, want echt keuze heb je hierin niet.

veel sterkte allemaal
mama_ilse (37 weken 6 dagen)

Terug
Bovenaan