A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik weet eigenlijk niet echt goed hoe ik moet beginnen..
maar mijn man en ik zijn al een dikke jaar aan het proberen om zwanger te worden..en elke maand is er weer een nieuwe teleurstelling als ik toch ongesteld word..
Ik kan er onderhand echt niet meer tegen en word er echt helemaal gek van..haal ondertussen zoveel dingen door mijn hoofd..
en de gynaecoloog schuift alles steeds maar door..(met ons onderzoeken)
elke keer zegt ie: als je dan en dan niet zwanger bent kijken we verder maar er gebeurd niks..
we hebben er al echt alles aan gedaan..
zo ben ik nog bezig met ovulatie testen en foliumzuur maar kan er echt niet meer tegen word er gek van..echt helemaal gek...
ik zou graag met iemand in contact komen die weet wat ik doormaak..
ben echt dringend op zoek naar iemand die met me mee kan praten..
Groetjes Emma
Ik weet eigenlijk niet echt goed hoe ik moet beginnen..
maar mijn man en ik zijn al een dikke jaar aan het proberen om zwanger te worden..en elke maand is er weer een nieuwe teleurstelling als ik toch ongesteld word..
Ik kan er onderhand echt niet meer tegen en word er echt helemaal gek van..haal ondertussen zoveel dingen door mijn hoofd..
en de gynaecoloog schuift alles steeds maar door..(met ons onderzoeken)
elke keer zegt ie: als je dan en dan niet zwanger bent kijken we verder maar er gebeurd niks..
we hebben er al echt alles aan gedaan..
zo ben ik nog bezig met ovulatie testen en foliumzuur maar kan er echt niet meer tegen word er gek van..echt helemaal gek...
ik zou graag met iemand in contact komen die weet wat ik doormaak..
ben echt dringend op zoek naar iemand die met me mee kan praten..
Groetjes Emma