ik word helemaal gek!!

Hier weer een berichtje van een wachtende en gek wordende Anne!
Gisterenmiddag heb ik na mijn werk weer een test gedaan. Negatief. Het duurde lang voordat het controlestreepje op gang kwam, en het was een klein plasje, na al ontelbare keren daarvoor geplast te hebben en liters water gedronken te hebben (kan het zo zijn dat dit invloed heeft op de uitslag???). Het tweede streepje dat voor het plusje moest zorgen, was zo vreselijk flauw (een hele flauwe schaduw) dat ik twijfel of ik het niet gewoon wilde zien. In ieder geval niets vergeleken bij de twee vorige (vaag positieve) testen. Daarbij had ik elke keer, het is toch een vaag plusje. Nu was er geen plusje van te maken alleen als je heel scheel keek en dat ding op een bepaalde manier vasthield.

Na de vorige test op woensdag, dacht ik dat ik ongi werd. Bruine afscheiding en veel buikpijn. Gisteren helemaal geen afscheiding en wel gewoon buikpijn! Vanmorgen begon de afscheiding weer. Ik dacht: nu komt het echt. Ga ik net naar de wc is mijn afscheiding weer wit aan het worden. Ik snap er nu helemaal niets meer van!!!!! Wat is er met me aan de hand???? Ik weet dat het advies luidt: ga naar de HA voor een test. Vandaag had ik daar echt geen tijd voor ivm mijn werk.
Mocht het nu na het weekend nog allemaal zo vaag zijn, bel ik maandag de gyn of de ha.

Zo nu maar weer afwachten, ik moest het even kwijt.

Liefs,
Anne

Jeetje Anne, wat een zenuwslopende situatie voor jullie joh!! Ik zou als ik jou was inderdaad even langs de ha voor een bloedtest of misschien een test kopen van een ander merk?? Ik weet het eerlijk gezegd ook niet..het enige wat ik kan doen is hopen en duimen voor jullie dat de volgende test meer duidelijkheid geeft!!!

Succes, liefs moi xxx

Hoi Anne,

Veel water drinken schijnt inderdaad nvloed te kunnen hebben op een test. Te vaak testen heeft weinig zin het schijnt dat je pas na de eerste test het drie dagen later weer zin heeft om te testen.

Heb in ieder geval geduld, wellicht kan een test van de huisarts helpen, maar wees voorzichtig. Ik had een negatieve test geen ongesteldheid maar wel constante bruine afscheiding ik heb toen primolut (medicijn wat een soort chemische abortus teweeg brengt)gekregen en werd hierna ook niet ongesteld. Daarna had ik wel een positieve test en dat is toen fout gegaan. Zelf heb ik nog altijd het gevoel dat de primolut me te snel is voorgschreven door mijn ha (dat ik wel zwanger was en dat de tweede test dus nog van dezelfde keer zwanger was), bewijzen kan je niets. Vertrouw gewoon op je gevoel (het voelde bij mij niet goed de medicijnen te nemen omdat ik het gevoel had een wezentje te beschadigen)

Affijn ik heb daarna alleen nog maar clear blue testen gekocht wel duur maar in ieder geval duidelijk. En zowaar na 1,5 jaar en 3 miskramen ben ik nu 31 weken zwanger.

Sorry, wellicht heb je hier niets aan maar toen ik je verhaal las moest ik aan deze ervaring denken.

Sterkte.

Hoi Anne,
ochtendurine is toch altijd nog het beste, omdat die het meest geconcentreerd is. En wat anoniem hierboven typt: elke 3 dagen verdubbbeld de hoeveelheid hcg in je urine. Het is dus beter (tegen de teleurstelling en voor je portemonnee, hihi) om te wachten. Wat lastig, toch! Je wil gewoon duidelijkheid, daarvoor koop je dan toch zo'n test!?! Ik hoop dat je maandag meer geluk hebt en een duidelijke plus te zien krijgt!

Liefs Kiki

Hoi Anne,
veel water drinken voor zo'n test heeft inderdaad invloed erop. De concentratie van je urine is dan te laag, dus teveel verdund.

Groetjes Anne, ga voor je duimen!!!

O wat zenuwslopend zeg,jeetje
Hier word je echt gek van,duidelijkheid hebben is toch t fijnst, niet dan?
Ik hoop dat je gauw goed nieuws voor ons hebt en hopelijk kom je de (onzekere)dagen goed door en kun je nog een beetje genieten van t weekend, zou mooi weer worden dus dat zou mooi zijn.
Heel veel sterkte!
Groetjes pluk

Terug
Bovenaan