Ik word helemal gestoord .....

.... van mijn bovenbuurvrouw!

Ze heeft de radio keihard aanstaan! En echt keihard! We hebben gister televisie gekeken met de ondertiteling aan! Harder zetten  van dat ding had geen enkele zin!
Aanbellen had ook geen effect (ik kon mijn eigen bel niet horen, dus hoe moet zij haar bel kunnen horen ???!!!!).
Anne was ook heel onrustig. Ze lag te slapen in haar eigen kamertje. We hadden nu de deur dichtgedaan en de deur van de woonkamer ook (boven stond de muziek in de woonkamer zo hard aan) en nog was het er een herrie! Normaal hebben we alle deuren openstaan en kunnen we haar horen als er iets is. We wonen gelijkvloers en hebben dus geen baby-foon, al hadden we die ook nooit kunnen horen!
En nu staat dat ding dus weer keihard aan!
Gebeurt wel vaker, maar nu was het wel heel erg! En als je de politie belt zet ze dat ding zacht, en xzodra die weg is, jahoor weer heiharde muziek.....
Zucht... wat een avond, nacht, ochtend....

Groetjes,
Natasja

Hoi,
Ohhhh wat mega irritant! Dan zou je aan mij echt een verkeerde hebben. Als de buurman al 3 gaten in de muur boort dan ben ik al geirriteerd! haha. Wij wonen op een hoek, naast ons is een steeg en weer een huis en in dit huis wonen mensen die ook wel eens de muziek hard hebben aanstaan. Als we in de tuin zitten, wat nu natuurlijk niet gebeurt, dan horen we deze muziek en als we in de bijkeuken staan, moet ik wel goed luisteren hoor. Maar ik moet bekenen dat ik ook al de politie heb gebeld... ik kan wel aanbellen maar ik denk niet dat ze me verstaan, het zijn namelijk polen. Het is een koophuis maar wordt nu dus verhuurd aan polen.
Maar kan je niet aanbellen bij die buurvrouw, als ze de muziek zachter heeft, of tussen een nummer door???  En dan vriendelijk toch dringend verzoeken om de muziek zachter te doen. En anders gewoon steeds de politie bellen, ik geloof als je vaak genoeg belt dat ze dan haar apparatuur in beslag nemen!
Veel sterkte!
Groetjes Mickey

hmm, herkaanbaar! Onze buurjongen van 2 huizen verder heeft ook regelmatig keihard muziek aanstaan. We wonen in een nieuwbouwhuis (dus goed geisoleerd!) en die muziek komt gewoon door 2 huizen heen en ik kan letterlijk horen welk liedje aanstaat  . Dus kun je nagaan hoe hard dat ding staat. Als hij 1 liedje hard heeft staan vind ik niet erg, maar 2 uur lang gaat me echt tever. Ik heb van de week 5 minuten staan bellen en er werd gewoon niet gereageerd  ! Misschien moet ik mijn man maar een keer langssturen  . Ik kan me er ook behoorlijk aan ergeren. Gelukkig is het (nog) niet 's avonds!

Groetjes,

Melanie, mama van Amber

BLEH wat een ^^%$$%#$$^&^buurvrouw heb je. Irritant he. Wij hebben nu fijne buren maar ons vorige huis was een bovenwoning in een volkswijk. Dus ik weet hoe irri het is

Hee Natasja,

Bah wat een geetter zeg........dat mensen toch zo %^$#@$#$#% kunnen doen zeg, walgelijk gewoon.
Gelukkig woon ik in een leuke buurt en als er wat te hard staat dan kunnen we dat gewoon tegen elkaar zeggen.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Terug
Bovenaan