ik word hier gek van

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik word hier gek van elke keer die teleurstelling elke maand,elke keer weer denken dat ik zwanger bent terwijl dat eigelijk tussen me oren zit, bij elke misselijkheid of kramp in mijn buik of pijn in mijn borsten denk ik weer ik ben zwanger maar je word toch elke maand weer teleurgesteld, ik ben al 10 maanden bezig en ik word er echt gek van,
sorry dames ik moest het gewoon even kwijt groetjes nel.

Hi Nel,

Ik herken je gevoel helemaal!!!
Je bent echt niet de enigste....
In het begin dacht ik ook steeds van....JA!!! Maar dan was t toch weer NEE.
En als je dan denkt....ja nu is t zo ver dan blijft je ongi ook nog eens langer uit.....en dan komt daarna toch de teleurstelling.....
Het enigste wat ik zelf nu doe is er proberen niet meer zo erg aan te denken.....is heel moeilijk dat wel.....

Meid succes!!!

Liefs Flower

hoi ik herken het ook hoor,zit nu in ronde 9 bijna 10,en je wordt er soms knetter van.net wat flower zegt,we moeten proberen er niet zo veel aan te denken,sucses gr manuela

Ben blij dat je toegeeft dat het tussen je oren zit.Toch veel succes verder.

Een dikke dikke doei he!.

Ik snap wel wat je voelt. Ik zelf ben 13 maanden bezig. Met 6 maanden een miskraam. Probeer het los te laten.Is wel lastig maar toch, zo jammer als je er zo mee zit.

Hoi Nel,

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Wij zijn 10 rondes verder en ook nog geen resultaat. Twee keer gedacht YES en twee keer een teleurstelling. Op dit moment gebruik ik de ovulatietest zodat we in ieder geval weten dat we op het goede moment bezig zijn. Ik begrijp je als je zegt dat je er gek van wordt. Maar ik kan je toch maar 1 goede raad geven en dat is dat je er niet teveel over na moet denken (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het). Heel veel succes in ieder geval.

Groet Sjaan

Terug
Bovenaan