Ik word hier zo moedeloos van!

Hallo allemaal,

Vannacht ging ik naar het toilet om te plassen en ja hoor weer rood bloed ik word hier echt niet goed van, heb weer een hele nacht niet geslapen. Mijn man snapt het ook niet meer hij zegt al steeds we hebben toch een hartje gezien op de echo hoe kan dat dan? Ik probeer hem te vertellen dat een echo niet alles zegt dat je een prachtige echo kunt hebben en dat een week daarna wel helemaal mis kan zijn maar daar wil hij niet aan! Hij zei wel dat hij het zat is om iedere keer vreugde te hebben en daarna weer verdriet en daar ga ik in mee! Ik heb de hele nacht liggen denken wat ik hier mee moet en wat ik hier mee wil want ik heb gewoon geen normaal leven momenteel door al dit gedoe. Gisteren nam de pijn in mijn borsten af maar nu doen ze weer ontzettend pijn en het rode bloed is weer bruin geworden, ik mag het misschien niet zeggen maar ik baal ontzettend van deze zwangerschap want ik ben al 3 weken zo aan het sukkelen en als het mis laat het dan ook maar zo snel mogelijk uit mijn lijf zijn dan kan ik tenminste weer door met mijn leven. Sorry voor mijn geklaag maar ik zit er heel erg mee en moest het even kwijt!

Liefs van een moedeloze en verdrietige Puk

Oh. wat verschrikkelijk voor jullie...

Ik kan hier zo boos om worden en
verdrietig...

Ik hoop zo dat alles goed gaat komen...

Dat al die spanning straks vergeten gaat
worden als jullie een prachtig wondertje
in jullie armen hebben, want dat wens ik
jullie zo toe...

Heel veel liefs, Judith      

Puk,

hoe ver zou je nu zijn?
Misschien toch gewoon weer contact opnemen met degen die je zwnagerschap begeleidt. Gewoon voor de zekerheid.

Ik weet dat er nog iemand op het forum rondvliegt die hetzelfde had. Iederekeer had ze bleodingen, maar uiteindelijk gaat alles goed. Ik dachtd at ze Daantje heette maar ik weet het niet zeker.

In ieder geval heel veel sterkte

Miep

Hoi Miep,

Ik ben nu 7 weken en 1 dag, de vorige keer kreeg ik een miskraam met 7,5 week vandaar dat ik nu wel in de piepzak zit. Ben nu mijn huis fiks aan het schoonmaken voor de afleiding anders ga ik toch alleen maar lopen piekeren en daar heeft niemand wat aan! Nu is er weer totaal geen bloed ik snap er echt helemaal niets meer van, de vorige keer had ik 1 dag geen bloed en toen de volgende dag werd het steeds meer en zaten er stolsels bij en na een week vloeien had ik echt enorme stolsels die maar bleven komen en daarnaast verloor ik erg veel bloed toen ben ik snachts gecuretteerd omdat mijn bloeddruk bleef dalen. Nu loop ik al 2 weken zo te sukkelen, toen ik een test had gedaan had ik ook al last van bruinig slijm maar dacht dat het misschien wel een lichte menstruatie was, maandag 6 maart had ik een bloeding van 1 dag toen 4 dagen niets en zaterdag 11 maart weer een bloeding volgende dag op bruinige troep na weer niets. Maandag 13 maart een echo laten maken, die was tot onze verbazing in orde en 28 maart maart moet ik terug komen voor een 2e echo en dat wacht ik maar af, als ik harder ga vloeien neem ik wel weer contact op de huisarts tot die tijd kijk ik het maar even aan. De gynaecoloog had gezegd dat bloedingen bij 30% van de zwangerschappen in de 1e drie maanden vaker voorkwamen maar dat neemt mijn zorgen niet weg maar we zullen moeten afwachten vrees ik.

Liefs,

Puk

Hallo,

Wat ontzettend vervelend voor je. Ik heb tijdens de eerste 13 weken van mijn zwangerschap ook bloedingen gehad. Het begon in de 5e week met wat bruinverlies en de laatste bloeding heb ik in de 13e week gehad. In de 10e week heb ik zoveel bloed verloren dat ik ben opgenomen in het ziekenhuis en er 5 mensen vol verbazing naar de echo stonden te kijken omdat hierop alles goed was! Ook ik heb van tevoren een miskraam gehad, dus kan me je angst levendig voorstellen! Vond het in het begin ook helemaal niet leuk, inderdaad steeds maar weer de bevestiging dat het toch goed ging, maar aan de andere kant ook realistisch moeten zijn dat het misschien toch wel mis ging. Hier zijn er inderdaad ook meerder meiden geweest die bloedverlies hebben gehad, maar bij wie het uiteindelijk toch goed gaat! Ik ben zelf gisteren met verlof gegaan, ben vandaag 36 weken, dus misschien kan je hier een beetje hoop uithalen. Overigens heb ik wel steeds de verloskundigen gebeld die me ontzettend goed hebben geholpen, dus maak jezelf niet gek en bel als je daar behoefte aan hebt: zij snappen dat (als het goed is) als geen ander!
Sterkte ermee!
Solleke

Hoi,

Ik doe ook maar een gok maar ik heb wel es gehoord dat je lichaam na miskraam en vervolgens een zwangerschap de baarmoeder goed schoon maakt ofzo. Ik heb vorige maand een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en daarna gewoon ongesteld, nu ben ik weer ongesteld maar erger dan anders, waarschijnlijk dus ook nog resten van de zwangerschap...weet niet hoelang het geleden is dat je een miskraam hebt gehad?
Hoop dat je snel weer mag komen voor een echo, ik zou er gewoon om vragen! En dat dan alles goed gaat en je eindelijk kunt gaan genieten.

Liefs
ineke

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, het blijft een beetje door sukkelen met mij. Ik heb af en toe nog steeds last van bruinige troep dat er uit blijft komen en dat maakt me erg onzeker. Gisteren ben ik ergens vreselijk kwaad om geworden en nu heb ik spijt dat ik me zo druk heb gemaakt want straks roep ik een miskraam op me af. Dinsdag 28 maart heb ik weer een echo en daar maak ik me nu al druk om, ik wacht maar af maar moeilijk is het wel.

Liefs,

Puk

Lieve Puk,

Om te beginnen wil ik zeggen dat in ongelooflijk met je meeleef.
Zou je niet kunnen vragen of je niet eerder een echo kunt krijgen?
Die spanning die je nu met je meedraagt is natuurlijk ook niet erg bevordelijk voor je!

Ik wens je alle sterkte en succes toe in deze erg onzekere periode en ik duim met je mee dat alles goed gaat en dat je dan eindelijk kunt gaan genieten van je zwangerschap.

liefs Carolien

Terug
Bovenaan