ik word hier zo zenuwachtig van !!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik zit met een zorg (om maar meteen met de deur in huis te vallen). Ik ben nu ong. 7 weken en heb op en af wat bruin eaf scheiding. Gisteravond was dat ook weer en nu is het weer weg. Ik heb gyn. gebeld en zegt dat het erbij kan horen maar dat het ookmiets anders kan zijn dus fout kan gaan waar ik helemaal niet aan wil denken !! Ik schiet hier dus niet zo veel mee op en moet maar afwachten. Heeft iemand hier ervaring mee? War geruststelling kan ik wel gebruiken

Groetjes

hallo Jet,

Kan me voorstellen dat je hier erg zenuwachtig van wordt.
Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar een vriendin van mij wel....
Deze vriendin heeft ondertussen twee gezonde zonen, maar heeft  bij  beide zwangerschappen bloedverlies gehad!
Het hoeft dus niets te betekenen!

Veel liefs Nika

Hoi Jet,

Ik heb bij mijn 1e zwangerschap ook bloedverlies gehad rond  6 weken maar heb nu een gezonde dochter van 4 jaar. Dus het hoeft inderdaad niks te betekenen. Wat ik had was innestellingsbloed dus het kan ook zijn dat het bij jou ook het geval is. Bij deze zwangerschap heb ik ook wat bloed verloren maar met 26 weken en was een adertje dat gesprongen was in mijn baarmoedermond maar heb verder nergens last van en mijn zwangerschap verloopt voorspoedig.

Ik begrijp dat je geschrokken bent en onzeker voelt maar blijf positief want het hoeft niks ernstig te zijn. Alvast een hele fijne zwangerschap.

Liefs Jacy

Ook ik wil je even geruststellen: ik ben inmiddels 35 weken zwanger van de tweede, maar heb ook bij 7, 8 , 9 weken bruine afsch. gehad. Zelfs een beetje rozig. Het was vaak maar even en dan was het een paar dagen weg. Ook bij mij zei de VK dat het niets hoefde te betekenen, bij bruin gaat het om oud bloed, maar ze zei ook dat ze niks kan garanderen en dat het gewoon vervelend is om het maar af te wachten wat er gebeurt.  
Meestal (maar dat hoeft dus niet!!!) als je géén buikpijn hebt en echt helder rood bloedverlies is er niks aan de hand. Echter zijn er ook vrouwen die dus wél een miskraam krijgen met bruine afsch, en zonder buikpijn...
Dus, veel meer kunnen we je niet helpen helaas!
Sterkte, en laat het ons nog even weten he.

hoi hoi

nog geen reden om je zorgen te maken, ik heb de eerste weken elke week wat oud bloed verloren, maar met de kleine is niks aan de hand. zolang het niet helder rood is of je enorme buikpijn krijgt zou ik me niet te druk maken

kus

Hallo allemaal, dank jullie wel voor jullie lieve woorden, ze stellen me in ieder geval iets geruster. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit. Ik heb de krampjes die bij een zwangerschap horen en absoluut geen buikpijn en enorme krampen. Mijn man riep al dat ik op mijn gevoel moet vertrouwen, nou dat ga ik dan maar doen. Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs

hi
erg is dat he, het maakt je bloednerveus en hartstikke zenuwachtig.
maar weet je ik had het ook in mijn 7e week.
en nu krijg je te horen dat je nog even moet wachten voor de echo want het is nog te klein.
maar als je zometeen ziet dat het toch een gezond kind is met hartactie en alles vergeet je dit weer.

x succes

Terug
Bovenaan