Ik word maandag ingeleid!

A

Anoniem

Guest
Eindelijk!Een beetje zekerheid.
Maandag word ik ingeleid.Ik hoop natturlijk dat de kleine vanzelf komt morgen of overmorgen,maar dat
denk ik toch niet...Ik ben morgen 42 weken en heb ik het helemaal gehad met de dikke buik en dat gewaggel.Zal zo blij zijn als het maandag ochtend is,kan ik lekker m'n tasje pakken en lekker uigerust naar het ziekenhuis gaan om even snel een uurtje te bevallen(hihi ging het maar zo..)Dan ben ik al 16 dagen overtijd,Genoeg,lijkt me...
En nu maarhopen dat alles goed gaat maandag.Ik ben zo benieuwd naar ons klein babietje :)
Ik laat jullie het weten hoe het allemaal gegaan is.
Groetjes,
(Nu echt bijna mama)Lina

Nou je banner zegt al meer dan genoeg hahahahhahha!!!
Veel succes en sterkte met de bevalling!!

Heel veel succes maandag. Hopelijk komt ie inderdaad nog uit zichzelf, maar ja... dat heb je niet in de hand he. In elk geval heb je nu wel zekerheid. Lijkt me een lekker gevoel.
Groetjes V.
Morgen 35 weken.

Jee toch wel spannend lijkt mij! Zul je net zien dat de kleine zich dit weekend spontaan aandiend! Indien dit niet het geval is wens ik je alvast heeel veel succes en vooral plezier maandag! Het wordt vast heel erg bijzonder!
lfs ing

Alvast heel veel succes,
je hebt nog een heel weekend, misschien komt de kleine toch nog uit zichzelf en anders moet je maandag ws heel vroeg in het ziekenhuis zijn. Ik ben ook ingeleid en moest er om 7 uur al zijn.
Zet m op !
Groetjes Rene

Wat fijn! Het einde is in zicht!!
Heel veel succes en ik ben benieuwd naar je verhaal!
Ik zal voor je duimen misschien dat het dan in een uurtje lukt
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan