Ik word maar niet ongesteld!!!

A

Anoniem

Guest
Hai!
Ik ben 24 april voor het laatst ongesteld geweest, daarna ben ik gestopt met de pil. Tot op heden toe ben ik nog steeds niet ongesteld geweest! Dat is dus nu bijna 3 maanden. Ik test elke week, maar iedere keer is mijn zwangerschapstest negatief...

Ik maak me nogal zorgen... Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Liefs!

hoi,

als eerste wil ik zeggen dit is echt een rotforum,zie nog steeds niet wat ik typ...hoop dus dat het leesbaar is!
ik heb hetzelfde gehad als jij..ik ben begin april ongesteld geweest nog van de pil en daarna niet meertot vorige week en heeft bij mij 13 weken tussen gezeten en ik had ook getest en niet zwanger..ben toen naar me huisarts geweest en die zei maak je geen zorgen als je over een half jaar nog niet ongesteld ben kom dan maar terug en stuur ik je door naar de gyn.ik weet hoe maoeilijk het is om af te wachten maar echt je lijf komt heus wel op gang,kan nou eenmaal lang duren voor je liojf weer werkt na de pil.maak je niet teveel zorgen meid!!

groetjes zonnetje

Hey,

Ik heb dit ook, ben negen weken geleden voor t laatst ongesteld geweest nog van de pil en sindsdien niks. Ik heb me nu maar voorgenomen om niet meer te testen tot zeker eind augustus. De huisarts zei tegen mij dat het makkelijk drie maanden kan duren voordat het op gang komt.
Dus is wel ff lsstig, maarja ik probeer er niet te veel aan te denken, hoewel dat wel moeilijk is want je zou technich gezien wel zwanger kunnen zijn al....
Succes met wachten!

l

hallo meiden,

ik herken jullie verhaal, vorig jaar augustus zijn wij gestopt, toen hele korte en hele lange cyclussen gehad, werd er niet goed van. Ben toen paar keer naar de HA geweest en ben toen weer ff aan de pil gegaan om de boel te resetten...wilde het eerst niet maar de HA zei dat het vaak helpt..

vanaf februari dit jaar eindelijk regelmaat erin gekomen en nu deze week dan positief getest!!

wij zijn ook nog in het ziekenhuis geweest, alle testen gehad, baarmoederfoto....gelukkig was er niets te vinden en nu is het moment dan eindelijk daar voor ons...

eerste periode is inderdaad niet leuk als je maar niet ongie wordt...maar vaak heeft het gewoon even tijd nodig. trek wel op tijd aan de bel en kom voor jezelf op...is ons ook gelukt...

heel veel geluk en glitters voor jullie

Hoi!
Toen ik met de pil gestopt ben (2002) werd ik ps na 3 maanden ongesteld. Het zal echt het ontpillen zijn...

Om die reden kwam ik er ook pas bij 1 weken achter dat ik zwanger was! Ik was zo moe. En misselijk. Dus man wilde iets tegen misselijkheid halen, apotheek gaf een test mee. En die was positief!

Maar heel vervelend hoor als je niet weet waar je aan toe bent.

Succes!

PS Wat een naar forum is het geworden he? Pfff

Terug
Bovenaan