Ik word maar niet ongesteld...

Lieve allen,
ik ben in februari (nu 8 maanden geleden dus) gestopt met de pil. Alleen, ik word maar niet ongesteld.

Ook alle zwangerschapstesten die ik doe blijven negatief.

Ik heb een onderzoek aangevraagd bij de gynaecoloog. Ik ben waarschijnlijk in december hiervoor aan de beurt.

Ik maak me erge zorgen... Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Alvast veel dank voor jullie reacties!

hoi,

Als je stopt met de pil dan kan het even duren voordat ik je ongi wordt. Bij mij duurde dat 2 maanden maar het kan ook langer duren. Daarom heb ik in die 2 maanden het veilig gedaan anders denk je de hele tijd dat je zwanger kan zijn en je weet niet wanneer je echte ongi begint. Ik zal zeker even langs de gynaecoloog gaan want 8 maanden is wel lang. Hoelang heb je de pil geslikt?

succes!

Marielle

hoi rosajanis,

wat vervelend zeg en wat een onzekerheid dan he..ik ken het gevoel,zal je even mijn verhaal vertellen,
ben eind maart gestopt met de pil en toen duurde het 13 weken voor ik ongesteld werd,daarna 1 nette cuclus gehad van 34 dagen en nu alweer ruim 9weken niet..ben dus sinds maart 2 keer ongesteld geweest...mag 1o nov naar de gyn voor onderzoek,mijn huisarts denk aan pco,dat betekend dat je bijna nooit of nooit een eisprong hebt,en zijn medicijnen voor ,clomid die je daarbij helpen moet je maar even opzoeken op internet.
ik wens je veel sterkte..je moet nog even wachten tot het dec is..ik moet wachten tot 10 nov..

hoop je een beetje uitleg gegeven te hebben,het kan natuurlijk zijn dat jij geen pco hebt maar iets anders maar pco staat er dus om bekend dat je weinig tot niet menstrueert.

liefs zonnetje

Hey RosaJanis

Ik had precies het zelfde.
Ik ben vorig jaar augustus gestopt met de pil. Had altijd een normale cycles en werd ook niet meer ongesteld.
8 maanden en 3 doktersbezoeken later ben zo boos geworden. De huisarts bleef maar zeggen dat dit normaal was. (nou sorry, maar ik vind dat dus niet normaal.)
Toen hij me doorstuurde naar een gyn, bleek dat hij me al veel eerder had door moeten sturen!! Ik bleek geen eisprong te hebben (en ohoh wat vreemd ;-) die heb je nodig om zwanger te worden)
2 clomid behandelingen en tada... ik ben inmiddels 16 weken in blijde verwachting.

Dus mijn advies, laat je niet wegsturen, gewoon zeggen dat je nu geholpen wilt worden!!
Heel veel succes ermee en ik hoop dat je binnenkort een positieve test hebt. (ik heb er in die acht maanden zoveel gekocht. Daar hadden we nu een kinderwagen voor kunnen kopen :-S)

Liefs Sonja

Dank voor jullie reacties. Heel fijn...

Marielle; ik heb de pil heel lang geslikt (15 jaar), maar ik ben al eerder een keer gestopt. Die keer werd ik gelijk (!!!!!!) ongesteld en had ik een heel regelmatige cyclus.

Dat vind ik juist zo gek. Ik ben nu 8 maanden gestopt met de pil en ik heb tot op de dag van vandaag geen 1 keer (!!!!) bloedverlies gehad. Ook geneens een beetje.

Ik maak me echt zorgen. Ik test elke week (want tja, ik heb geen idee hoe mijn cyclus verloopt, dus in principe kan het elke keer 'raak' zijn), maar elke keer is de test negatief.

Niet zwanger en niet ongesteld dus....

Ik hoop dat ik snel naar de gynaecoloog mag...

Terug
Bovenaan