ik word mama

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik ben heel lang niet meer hier o het forum geweest hebben een flinke verbouwing achter de rug en die is nog niet helemaal klaar en nu kunnen we al weer met het volgende project beginnen namelijk de baby kamer.
Ik heb niet lang hoeven wachten al heb ik nooit een regelmatige ongi gehad dan waren het 60 dagen en dan weer langer. Ik ben eind april gestopt met de pil en in de tussen tijd ben ik twee keer ongi geweest en na 5 maandjes was het raak dus is erg snel gegaan wat ik niet had verwacht. Ik had meer zoiets van over een jaar of wat heb ik wel kans nou niet dus ik wordt met mijn vriend samen blije papa en mama.

Veel liefs en groetjes Simone.

Bedankt voor alle gezelligheid die ik hier heb gehad het heeft me erg goed gedaan.
 dikke knuffels voor iedereen en dat jullie maar snel ook mama worden.

Gefeliciteerd! Wat heerlijk na zo'n verbouwing lekker met de babykamer aan de gang kunnen. Lekker alles naar je zin maken, freubelen. Is echt leuk om te doen. Geniet er maar van en een fijne zwangerschap gewenst.

Groetjes Linda (die ook hoopt op een wondertje).

Super zeg! Gefeliciteerd.
Doe je zelf wel een beetje rustig aan met al die verbouwingen!
Laat je niet te gestressed worden he.
Geniet er gewoon rustig van (en laat een ander werken)
Ook leuk om naar te kijken.
Groetjes

GEFELICITEERD!!!!!!

goh dan word je mama......spannend he....

nou heel veel geluk en plezier de komende tijd......
(en met de babykamer natuurlijk)

liefs Bri

(wanneer ben je uitgerekend?? dan zetten we je op de zwangerenlijst!!!)

Yeah yeah!!! Weer een zwangere!!!

Van harte gefeliciteerd!!!

liefs janine

Hey Simone!!

Da's een tijd geleden, van harte gefeliciteerd joh!! Geniet ervan! Wanneer ben je uitgerekend?

Liefs Hallow
10w zwanger

Gefeliciteerd hoor!!
Heerlijk zo na de verbouwing...zullen we ook maar eens gaan verbouwen hihihi..
wie weet!!
geniet ze! en een fijne zwangerschap toegewenst.
Groetjes Renata

Terug
Bovenaan