ik word met spoed geopereerd :'(

jeetje zeg

ben ivm mijn rugklachten ( dubbele hernia ) overgestapt naar het ziekenhuis in antwerpen aangezien ze hier in nl helemaal niks meer voor me willen doen

afgelopen donderdagavond nieuwe mri laten maken krijg ik vandaag ineens telefoon van de chirurg in antwerpen : je moet je om 16 uur melden het zit helemaal fout in je rug

half over kop vanalles moeten regelen wb kids en friso

krijg ik in t ziekenhuis te horen dat ik dinsdag opgenomen word en dat ik woensdagochtend een gecompliceerde operatie aan mijn rug krijg met flink wat complicatiemogelijkheden maar t moet gebeuren anders kan t helemaal verkeerd lopen

ik ben ff helemaal in shock

lig minimaal 6 dgn in t ziekenhuis :'(

heb me net maar ff helemaal uitgeleefd op de taart en t resultaat is de mooiste taart die ik gemaakt heb, maar de angsten zitten er nog voor woensdag

ik hoop dat ik een laptopje kan lenen van 1 van mijn zusjes zodat ik op internet kan

liefs maurilla :'(

jee dat is schrikken,heel veel sterkte met de spanningen de komende dagen, en met de operatie woensdag!

Ik heb al wel vaak positive verhalen gehoord over belgie wat betreft opereren

Das idd schrikken!

Omdat het een operatie aan je rug is, zijn de complicaties die je kan krijgen erg?

Heel veel sterkte en een geslaagde operatie toegewenst!

Liefs Marina

ja meis,das idd heel erg heftig,maar ja ..blijkbaar kunnen ze daar wel watt voor je betekenen..wel schrikken en heel erg snel..we gaan heel hard voor je duimen..liefs ,en een dikke knuffel van karin

Ik wil je veel sterkte wensen. Ik weet uit ervaring dat je er veel sterker uit kan komen dan je rug al was. Ik heb het met een van mijn zussen gehad die heeft eerst hier in nederland 6 weken plat gelegen in het ziekenhuis en op een gegeven moment is ze geopereerd in Tilburg en ze kon echt alles weer na een herstelperiode natuurlijk. Zelfs paardrijden.

Terug
Bovenaan