A
Anoniem
Guest
Hoi hoi
Nou hier ben ik weer en dit keer met concreet nieuws
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen
"Morgen word ik ingeleid'
We moeten ons al om 07.00 uur melden op de verloskamer
en dan gaan ze eerst met Gel een poging wagen
De rest nou ja we zien het allemaal wel.
Het was toch wel ff slikken, alhoewel ik t toch ook wel had verwacht
En aan de andere kant ook wel toch stiekem op had gehoopt
Het is gewoon een beetje dubbel allemaal.
Vanmiddag was het dopleronderzoek namelijk iets minder dan het was geweest.
Dat is dus de doorbloeding van de navelstreng. De waardes zaten op het randje van wat het mag zijn, en de hoeveelheid vruchtwater was ook minder aan het worden.
Ook mijn bloeddruk was iets hoger dan normaal dit keer, mss toch onbewuste spanning ook, maar goed het was alsnog hoger dan ze liever zien!
Gewicht ook hoger dan vorige week weer, slik...is dat alleen Uk of zijn het toch ook die chocoladerepen in alle smaken die er maar zijn waar ik maar geen genoeg van krijg de laatste tijd?
Het CTG was wel nog steeds goed, maar ze willen dus nu toch gaan ingrijpen voor dat alles nog minder word en het wat riskanter zou kunnen gaan worden.
Ze hebben weer getoucheerd
(gelukkig dit keer door een gyn met hele dunne vingers)
Maar nog helemaal niets geen ontsluiting te bekennen
Dat vond hij wel jammer en heeft dus een beetje een beginnetje geprobeerd te maken en hoopt nu dat ik nu alsnog vanavond zelf wat begin te rommelen alvast
Maar goed dat zien we allemaal vanzelf weer.
Er was trouwens nog een klein humor momentje
De gynaecoloog had de gegevens van de vorige nog niet afgesloten per ongeluk en ging mijn gegevens dus in de verkeerde status invullen.
Ineens steeg hij bijna op van zijn rode kleur, en zei oh jeemig wat doe ik nu!
Dus hij verteld, hij zei ik krijg het me hier toch warm ineens zeg haha!
Ja zo zie je maar voor je het weet word de verkeerde ingeleid
Ach t zijn ook allemaal maar gewoon mensen net als jij en ik
Foutje ...can happen...gelukkig kwam hij er op tijd achter wel.
Rogier en ik zagen de humor er zeker wel van in en moesten toch stiekem wel een beetje lachen (sorry meneer de Gyn)
Aan de ene kant ben ik hier al tijden zo klaar voor, en had ik t dus al een week of drie geleden gedacht dat dit zou gebeuren zoals jullie weten.
Maar aan de andere kant valt het alsnog eventjes geheel onverwachts wil ik niet zeggen maar we moesten toch wel even slikken zeg maar.
Geen weg meer terug, het gaat gebeuren of we willen of niet, morgen, overmorgen mss de dag erna (het kan allemaal nog even duren) maar veel langer zal het niet duren.
Ik laat jullie via die of gene wel weten als er nieuwtjes zijn te melden.
Ik zal niet zeggen dat ik bij elke wee die ik ga krijgen melding ga maken maar als er iets concreets te zeggen is, zal ik dat via via laten weten en zal dit hier wel op komen te staan.
Vanavond dus maar wat vroeger dan normaal naar bed
(niet dat het me vannacht lukt om te gaan slapen maar goed)
En dan morgenvroeg....zucht....wow ....spannend....
Ik moet trouwens na de bevalling ook nog 48 uur ter observatie in het ziekenhuis blijven dus...jullie zien me wel weer eens verschijnen
Wanneer?
Tijd zal het leren!
Heel veel liefs van deze kant!
En voor alle mede hoogzwangere dames
Jullie ook heel vee succes en sterkte vast mocht ik je niet meer spreken voor die tijd!
Mijn vriendin Kristel die word trouwens Donderdag ingeleid, die ligt nu ook al een paar dagen in het ziekenhuis (helaas niet t zelfde ziekenhuis, had leuk geweest)
Bij haar is het kindje juist te groot en is er te veel vruchtwater.
Dus Kristel! (we hadden al gebeld maar jij ook nogmaals: Succes en ik denk aan je!)
Cynthia
Rogier
Uk
Nou hier ben ik weer en dit keer met concreet nieuws
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen
"Morgen word ik ingeleid'
We moeten ons al om 07.00 uur melden op de verloskamer
en dan gaan ze eerst met Gel een poging wagen
De rest nou ja we zien het allemaal wel.
Het was toch wel ff slikken, alhoewel ik t toch ook wel had verwacht
En aan de andere kant ook wel toch stiekem op had gehoopt
Het is gewoon een beetje dubbel allemaal.
Vanmiddag was het dopleronderzoek namelijk iets minder dan het was geweest.
Dat is dus de doorbloeding van de navelstreng. De waardes zaten op het randje van wat het mag zijn, en de hoeveelheid vruchtwater was ook minder aan het worden.
Ook mijn bloeddruk was iets hoger dan normaal dit keer, mss toch onbewuste spanning ook, maar goed het was alsnog hoger dan ze liever zien!
Gewicht ook hoger dan vorige week weer, slik...is dat alleen Uk of zijn het toch ook die chocoladerepen in alle smaken die er maar zijn waar ik maar geen genoeg van krijg de laatste tijd?
Het CTG was wel nog steeds goed, maar ze willen dus nu toch gaan ingrijpen voor dat alles nog minder word en het wat riskanter zou kunnen gaan worden.
Ze hebben weer getoucheerd
(gelukkig dit keer door een gyn met hele dunne vingers)
Maar nog helemaal niets geen ontsluiting te bekennen
Dat vond hij wel jammer en heeft dus een beetje een beginnetje geprobeerd te maken en hoopt nu dat ik nu alsnog vanavond zelf wat begin te rommelen alvast
Maar goed dat zien we allemaal vanzelf weer.
Er was trouwens nog een klein humor momentje
De gynaecoloog had de gegevens van de vorige nog niet afgesloten per ongeluk en ging mijn gegevens dus in de verkeerde status invullen.
Ineens steeg hij bijna op van zijn rode kleur, en zei oh jeemig wat doe ik nu!
Dus hij verteld, hij zei ik krijg het me hier toch warm ineens zeg haha!
Ja zo zie je maar voor je het weet word de verkeerde ingeleid
Ach t zijn ook allemaal maar gewoon mensen net als jij en ik
Foutje ...can happen...gelukkig kwam hij er op tijd achter wel.
Rogier en ik zagen de humor er zeker wel van in en moesten toch stiekem wel een beetje lachen (sorry meneer de Gyn)
Aan de ene kant ben ik hier al tijden zo klaar voor, en had ik t dus al een week of drie geleden gedacht dat dit zou gebeuren zoals jullie weten.
Maar aan de andere kant valt het alsnog eventjes geheel onverwachts wil ik niet zeggen maar we moesten toch wel even slikken zeg maar.
Geen weg meer terug, het gaat gebeuren of we willen of niet, morgen, overmorgen mss de dag erna (het kan allemaal nog even duren) maar veel langer zal het niet duren.
Ik laat jullie via die of gene wel weten als er nieuwtjes zijn te melden.
Ik zal niet zeggen dat ik bij elke wee die ik ga krijgen melding ga maken maar als er iets concreets te zeggen is, zal ik dat via via laten weten en zal dit hier wel op komen te staan.
Vanavond dus maar wat vroeger dan normaal naar bed
(niet dat het me vannacht lukt om te gaan slapen maar goed)
En dan morgenvroeg....zucht....wow ....spannend....
Ik moet trouwens na de bevalling ook nog 48 uur ter observatie in het ziekenhuis blijven dus...jullie zien me wel weer eens verschijnen
Wanneer?
Tijd zal het leren!
Heel veel liefs van deze kant!
En voor alle mede hoogzwangere dames
Jullie ook heel vee succes en sterkte vast mocht ik je niet meer spreken voor die tijd!
Mijn vriendin Kristel die word trouwens Donderdag ingeleid, die ligt nu ook al een paar dagen in het ziekenhuis (helaas niet t zelfde ziekenhuis, had leuk geweest)
Bij haar is het kindje juist te groot en is er te veel vruchtwater.
Dus Kristel! (we hadden al gebeld maar jij ook nogmaals: Succes en ik denk aan je!)
Cynthia
Rogier
Uk