Ik word morgen ingeleid!!

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest, was sinds gisteren aan het rommelen en vanwege mijn medische indicatie wilde de gynecoloog me vandaag even zien, ik heb nu al 3 cm ontsluiting en het rommelt zachtjes aan. Omdat mijn bloeddruk nu echt te hoog is, wil de arts me morgen ochtend zowiezo in gaan leiden, in ieder geval dusdanig "helpen" dat morgen onze zoon geboren gaat worden!!

Heel spannend, jullie horen het gauw!

Liefs monique mv marit en 37,2 dgn zwanger

Monique, voor jullie morgen dus een spannende dag. Nu nog even lekker genieten met zijn drietjes en dan morgen zijn jullie met zijn viertjes !!

Succes morgen !!

Groetjes Jolanda

Spannend!! De nieuwbakken baby's vliegen ons hier om de oren hahaha.

Heel veel succes morgen, eindelijk je kleine mannetje in de armen houden!

Groetjes
Susan

Ik dacht hetzelfde als Laura: leuk, zo'n zondagskindje, hihihi!
Lekker hoor, toch? Je weet waar je aan toe bent en dat je mama gaat worden...
Heel veel succes morgen. En wel posten hé? Ik vind het zo gezellig al die geboortes!

Liefs, marieke

Dat wordt een spannende dag morgen!! Heel veel succes en sterkte! En inderdaad niet te lang wachten met je melding hier hoor!! Wij wachten met smart!!

Groetjes Fonske

óóóóóówwww wat spannend weer. En wat een "vreemde" nacht ga je nu tegemoet. Ik weet nog dat wij hoorden dat we de volgene dag een ks zouden krijgen. Nou, da's heel raar hoor. Je weet dat het de laatste nacht met de dikke buik is en dat de kleine er morgen sowieso is.

Heel veel succes morgen en hopelijk gaat het allemaal voorspoedig.
Laat je ons niet lang in spanning?

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan