ik word niet goed :S

He hallo,

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus dan maar op een aantal plekken.
Ik heb 3 maanden geleden een mirenaspiraal laten zetten. Dat was opzich al geen pretje, maar goed.... Nu wist ik dat de menstruatie de eerste tijd onregelmatig kan zijn en dat je een half jaar lang iedere dag wel heel licht bloedverlies kunt hebben, maar wat ik heb is niet meer normaal. Ik ben iedere maand zo'n 2 a 3 weken ongesteld en dan een weekje of 1,5 niet en dan weer 2 a 3 weken wel. En dan ben ik ook niet een beetje ongesteld nee gewoon volledig 3 weken lang....Ik word er niet goed van. Nu vraag ik me af of meer meiden er last van hebben...en vooral hoe het is afgelopen....
Ik ga eind volgende maand de huisarts maar eens bellen en ik denk er toch serieus over na om hem te laten vewijderen en dan maar weer gewoon aan de pil te gaan. Het is nl niet echt goed voor mn relatie .

Dus wie oh wie herkent dit en wat heb je er mee gedaan

Liefs Linda
 
Hoi Linda,

Ik heb dat ook gehad. heb het uiteindelijk ongeveer 5 maanden volgehouden. Op het laatst werd het namelijk niet minder maar juist steeds erger. kon in het begin af en toe een inlegkruisje nog toe, later liep ik elke dag met maandverband. ook voor mijn relatie was dat gedoe niet echt prettig. ff spontaan intiem is er dan niet echt meer bij. na 5 maanden heb ik hem laten weghalen door de huisarts die heeft nog gekeken of hij dan niet goed had gezeten maar volgens hem was er niks aan de hand. nu weer aan de pil net als vroeger en 3 a 4 dagen per maand ongesteld en dan nog best lichtjes ook. ik ben weer helemaal blij!!!

Succes en als ik jou was kapte ik gewoon met dat spiraal...

Groetjes Patricia
 
Terug
Bovenaan