ik word niet goed :S

He hallo,

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus dan maar op een aantal plekken.
Ik heb 3 maanden geleden een mirenaspiraal laten zetten. Dat was opzich al geen pretje, maar goed.... Nu wist ik dat de menstruatie de eerste tijd onregelmatig kan zijn en dat je een half jaar lang iedere dag wel heel licht bloedverlies kunt hebben, maar wat ik heb is niet meer normaal. Ik ben iedere maand zo'n 2 a 3 weken ongesteld en dan een weekje of 1,5 niet en dan weer 2 a 3 weken wel. En dan ben ik ook niet een beetje ongesteld nee gewoon volledig 3 weken lang....Ik word er niet goed van. Nu vraag ik me af of meer meiden er last van hebben...en vooral hoe het is afgelopen....
Ik ga eind volgende maand de huisarts maar eens bellen en ik denk er toch serieus over na om hem te laten vewijderen en dan maar weer gewoon aan de pil te gaan. Het is nl niet echt goed voor mn relatie .

Dus wie oh wie herkent dit en wat heb je er mee gedaan

Liefs Linda
 
Hoi hoi

Ik heb ook het mirena spiraaltje en heb de 1e x 8 weken achtereenvolgens veel (!!) gevloeid. Ik was helemaal op en dacht er ook serieus over na om hem weg te laten halen. Echter mijn gynaecoloog adviseerde mij eerst om een hele lichte pil erbij te pakken zodat je lichaam weer in het ritme komt en deze dan weg te laten.
Gelukkig heb ik dit niet hoeven te gebruiken want na 8 weken hield het eindelijk op en sindsdien ben ik heel regelmatig ongesteld iedere maand.
Hoop dat je wat aan mijn info hebt gehad.
Sterkte
Chantal
 
hoi,

ik heb het inderdaad ook wel vaker gehoord van een spiraaltje en bevoordelijk voor je relatie is het niet.
ik heb er voor gekozen om de prikpil te nemen en bevalt mij erg goed niet meer ongesteld nou wat wil je nog meer je hoefd hem alleen maar 1 x in de 11 weken te halen en zo ver ik weet kan je er ook borstvoeding bij geven (als je dat geeft).

nou veel sterkte
 
He hallo,

Ik woon in Australia en heb een dochter van bijna 8 maanden. In augustus, dus vijf maanden gelden heb ik ook een mirena laten plaatsen. Ik herken je verhaal heel erg. Toch kan ik je geruststellen. Pas sinds een maand is het bloeden, vloeien afgenomen. Volgens mijn dokter kan het drie tot zes maanden duren voordat je stopt met vloeien. Wel zou ik het goed in de gaten houden. Mocht je echt veel bloed verliezen dan zou ik ook een verwijdering overwegen. Bij mij was het ook heel erg maar ik heb toch doorgezet. De mirena is veiliger en veel gezonder dan de pil dus denk er maar over na.
Je kunt extra ijzertableten nemen voor je bloedverlies en over je relatie. Ja het si een belasting maar het zal heus overgaan en een nieuwe zwangerschap is een zwaardere belasting!!!
Groeten
 
Terug
Bovenaan