ik word niet goed

A

Anoniem

Guest
Onze dame is verkouden en hoest veel. Ze hoest zichzelf dus wakker. Ze ligt nu al een uur in bed in een poging in slaap te vallen, maar dit lukt niet, omdat ze elke keer weer moet hoesten. Met als gevolg dat ik elke vijf minuten weer naar boven loop om een speentje te geven. Ze is echt moe, maar het lukt haar niet. Gisteren ben ik toen samen met haar op bed gaan liggen, maar om dit nou vandaag weer te doen?! Morgen gaat ze naar de creche en daar kan dat ook niet.
En zelf voel ik me ook niet al te best, dus dan kan je er nog minder tegen. Misschien toch maar samen op bed

Hallo

Als ik jouw was en je bent zelf ook wat min en  moe ga je toch lekker met zijn tweeën op bed liggen. Als jij en je kindje zo de rust krijgen die jullie nu even nodig hebben.

Beterschap.

Hoi

Mijn dochter is ook erg verkouden
En ze duimt , dat betekent dat dat ook niet echt gaat.
Ze wil daardoor ook niet slapen.
Maar als ik haar er uithaal dan is het
Maar ze moet toch even slapen?
Erg vermoeiend voor beide partijen.

gr Natasja

erg vervelend allemaal, onze dochter was afgelopen weekend ziek en we hebben de hele nacht (van vrij op zat.)  zo'n beetje wakker gelegen. En om de beurt er ff uit om die kleine te troosten... errug vermoeiend ook.

Mijn dochter heeft ook een aantal maanden gehoest. Ik heb op een gegeven moment Tussikind van VSM gegeven en van DARO hoestsiroop. Ik moet zeggen dat het best wel hielp. Ze hoeste iets minder en deed ook niet meer zo zeer aan haar keeltje...Ze kon daardoor ook beter doorslapen..

In ieder geval succes

Gr. Ilone
(mama van Jennifer 11-7-2007)

wat je ook nog zou kunnen doen is samen met je dochter in de badkamer gaan zitten, deuren en ramen sluiten en de douche op de hoogste stand zetten en even goed laten in ademen.
het heeft bij ons goed geholpen het slijm kwam los en de neus ook.

heel veel succes er mee

groetjes simone

bedankt dames
Ik ben samen met haar op bed gaan liggen. Na een half uur sliep ze pas en na drie kwartier was ze weer wakker, maar goed beter iets dan niets. Gisteravond sliep ze gelukkig wel in 1 keer in. De babyfoon schoot wel elke tien minuten aan door het hoesten, maar ze sliep door.
Helaas was dit 's nachts niet het geval en konden we er elke uur uit om haar even een aai over de bol te geven, een slokje water en haar speen.
Allemaal erg sneu voor ons, maar nog meer voor haar, dus hopen dat het snel weer over is.

Hallo

Heb je al iets van een hoestdrankje geprobeerd. Ik gebruik bij ons zoontje druppels van bilsolvon en die helpen prima, je moet wel z`n gezicht niet zien als hij ze krijgt maar goed. Verder wrijf ik hem z`n borstkastje in met luuf voor baby`s hierdoor kan hij beter door de neus ademen als hij verkouden is.
Misschien heb je er iets aan.

groetjes bg

Mijn jongste is ook voor het eerst verkouden geweest afgelopen week en ik heb hem goed ingesmeerd met luuf, dat werkt op zich heel goed, ook tegen hoesten..

Terug
Bovenaan