Ik word nog ongeduldiger door al die blije geboortes :-)

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat ook? Al een aantal septembermama's hebben hun kindje in hun armen en ik wil ook!!!!!!!!!!!! Ben pas de 18e uitgerekend maar mijn geduld is op. Niet alleen omdat mijn lijf niet meer mee werkt maar gewoon omdat ik zoooooo nieuwsgierig ben naar mijn kleine meisje. We hebben intake gehad van ziekenhuis en nu lijkt alles nog tastbaarder. Ik wil zo graag dat het begint wèèèèèèh (of moet ik zeggen wéééééé haha)

Ik ben ook wel erg dankbaar dat ze het gewoon heerlijk naar dr zinnetje heeft daarbinnen, maar hierbuiten wordt zo naar haar verlangt. moeilijk hoor dat wachten!!

xxx Annette

Hoi,

Ik snap het heel goed. Ik heb het ook wel. Wat je zegt zolang het goed heeft daar binnen
is het ook goed. Maar ik wordt nu ook wel ongeduldig. Zei net nog tegen de kleine in mijn buik alles is klaar je kan komen! Mama en Papa willen jou heel graag vast houden.
We hopen dat je niet te lang meer wacht maar we zullen moeten wachten.
Best grappig tegen je buik praten. Maar ik moest het effe kwijt.

Ik ben trouwens 13 september uitgerekend.

Heel veel liefs An 38 weken zwanger

Ik herken dat helemaal!!   Ik ben het zwanger zijn al een aantal weken beu en wil die kleine in mijn armen hebben.   Gelukkig kan ik al volop aftellen.   Ik ben pas 20 september uitgerekend, maar omdat ik diabetes heb, word ik uit voorzorg op 5 september ingeleid.   (Alles gaat trouwens heel goed, maar de gynaecoloog wil geen risico nemen)

Veel succes met het wachten en de laatste loodjes.   Het zal er toch sneller zijn dan we denken.

Heidi

Ik begin het wachten ook behoorlijk beu te worden. Op 5 september ben ik uitgerekend, dat is dus over 6 dagen al. Helaas kwam mijn dochter 5 dagen te laat en hoor ik overal om me heen dat de tweede vaak wat later komt als de eerste. Dit zou betekenen dat ik zeker nog wel 2 weken moet lopen.
Ach ja, meer als afwachten kun je niet doen en ik probeer mezelf maar een beetje bezig te houden en met een peuter van ruim 2 1/2 jaar lukt dat best!

Groetjes Nathalie 39 +1

Nou, Nathalie, laten we hopen dat een tweede niet langer blijft zitten (had hier trouwens nog nooit van gehoord) Onze dochter was 11 dagen overtijd. Maar goed, ik hoef niet langer dan 21 dagen te gaan. Want hier in Nieuw Zeeland laten ze je niet langer dan 10 dagen over tijd lopen.
Bij onze dochter zou ik ingeleid worden, maar op weg naar het ziekenhuis besloot ze om zelf maar te komen (en 22 uur later was ze er )

Groetjes Miriam (38+5)

Terug
Bovenaan